Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Recomandări BT pentru clienții Idea::Bank

    În perioada 10 iunie 2022 – 13 iunie 2022 clienții persoane juridice ai Idea::Bank vor fi transferați către Banca Transilvania, ceea ce înseamnă că până la data de 10 iunie 2022 veți putea accesa conturile, produsele și serviciile de la Idea::Bank tot prin intermediul Idea::Bank.

    Noul IBAN

    Persoana juridică pe care o reprezentați va avea un cont nou odată cu mutarea la BT. Recomandare: contactați din timp colaboratorii pentru a le transmite noul IBAN, vor avea nevoie de el pentru plățile efectuate începând cu 14 iunie 2022. Cum aflați noul IBAN:

    Operațiuni prin conturi

    10 iunie 2022 este ultima zi ca și client Idea::Bank.

    Recomandare: efectuați până cel târziu în 10 iunie 2022 toate plățile preconizate, inclusiv rate.

    Cecurile și bilete la ordin vor fi încasate rapid

    • Dacă aveți cecuri și bilete la ordin de încasat, emise înainte de 10 iunie 2022, dar cu scadență ulterioară acestei date, vă rugăm să le completați cu noul IBAN BT. În acest fel, ele vor fi decontate rapid, în 4 zile lucrătoare, din momentul depunerii acestora pe circuit, în funcție de data emiterii (în cazul cecurilor) şi data scadenței (în cazul biletelor la ordin).
    • Dacă veți avea cecuri şi bilete la ordin de plătit, pretipărite cu IBAN Idea::Bank, cu scadența ulterioară datei de 10 iunie 2022, acestea vor parcurge circuitul de decontare de maxim 11 zile lucrătoare de la momentul depunerii la bancă a instrumentelor.

    Carduri BT

    În locul cardurilor de credit de la Idea::Bank vă punem la dispoziție carduri corespondente din oferta BT. Recomandare: treceți din timp pe la BT, la unitatea menționată în informarea de la noi, pentru preluarea cardurilor. Le veți putea folosi începând cu 14 iunie 2022.

    Creditele pe care le aveați la Idea::Bank urmează să fie transferate la BT

    Dacă persoana juridică pe care o reprezentați are contractate credite de la Idea::Bank, acestea vor fi  transferate, prin cesiune de contract, la BT. Nu vă costă nimic și nu se pierde nimic, caracteristicile pe care le aveați la Idea::Bank le veți regăsi în BT. După preluarea relației dumneavoastră cu Idea::Bank de către Banca Transilvania, responsabilul de relație de la sucursala la care ați fost arondat vă va contacta și vă va asista în ceea ce privește creditele persoanei juridice pe care o reprezentați.

    Convențiile pentru virarea salariilor

    Dacă aveți o convenție privind virarea salariilor la Idea::Bank, până în data de 10  iunie 2022 aceasta va trebui resemnatã cu BT, astfel încât, începând cu 14 iunie 2022 plata salariilor sã se efectueze prin Banca Transilvania, din cont dedicat. Echipa BT care gestionează această convenție privind virarea salariilor vă va contacta și/sau vizita în perioada mai - iunie 2022.

    Banking cu BT

    Dorim ca banking-ul cu BT să fie o experiență cât mai bună pentru dumneavoastră.


    Recomandare: familiarizați-vă cu programul BT:

    1. Sucursalele și agențiile BT sunt deschise de luni până vineri, în intervalul 9.00-17.00/17.30, cu următoarele precizări: 

    • agențiile care funcționează în anumite centre comerciale din țară sunt deschise inclusiv sâmbăta și duminica;
    • o parte dintre agențiile BT asigură doar efectuarea operațiunilor fără numerar;
    • vizita într-o unitate BT poate fi programată online;
    • pentru a verifica programul unei unități, tipul de operațiuni permise sau pentru programare, vă rugăm să accesați site-ul Băncii Transilvania/Unități și bancomate.


    2. Orarul de procesare a tranzacțiilor efectuate poate fi consultat pe site-ul BT.

    • Programul Call Center BT este non-stop.  🙂


    Sunteți bine veniți la BT!

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.