Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări
    Până acum ai lucrat cu Idea::Bank, iar acum ești client BT?

    Până acum ai lucrat cu Idea::Bank, iar acum ești client BT?

    Află totul despre transferul
    produselor tale

    Te rugăm să introduci codul din scrisoarea primită de la noi

    Banca noastră a achiziționat Idea::Bank în octombrie, anul trecut, iar până în 13 iunie a.c. ne ocupăm de integrarea în Grupul Financiar Banca Transilvania.

    Aici găsești toate informațiile de interes, pe care le actualizăm pe parcurs. Ne pregătim cu produse, servicii, soluții, recomandări și #humanbanking pentru ca tu să ai o experiență cât mai bună la BT.

    Află acum noul tău IBAN*

    *pentru conturile curente și de economii

    Pentru alte servicii, produse, consultanță și operațiuni te așteptăm în oricare dintre cele aproape 500 de sedii BT.

    Calendarul migrării la BT

    IUN

    14
    IUNIE

    Prima zi la BT

    Clienţii Idea::Bank cesionaţi de BT devin clienţi BT. Finalul integrării.

    10
    IUNIE

    Ultima zi la Idea::Bank

    Până în această zi se pot face operaţiuni prin Idea::Bank şi pot fi folosite cardurile Idea şi Idea::myBank.

    MAI

    10
    MAI

    Start informări personalizate pentru clienţii Idea

    BT& Idea::Bank trimit informări personalizate clienților Idea despre la produsele/serviciile corespondente.

    10
    MAI

    Start preluare carduri de la BT

    Clienţii Idea pot prelua de la Banca Transilvania cardurile BT corespondente celor de la Idea.

    APR

    PRIMELE SERVICII BT PENTRU TOȚI CLIENȚII IDEA
    18
    APRILIE

    Plata ratelor

    Clienții Idea::Bank pot plăti ratele la cele peste 500 de sedii BT sau prin self-banking, la aparatele BT Express, pe baza codului de bare de pe documentele aferente generate de Idea::Bank.

    18
    APRILIE

    Operaţiuni la bancomatele BT

    Clienții Idea::Bank pot folosi ATM-urile BT în aceleași condiții, din punctul de vedere al costurilor, ca și cele de Idea::Bank

    Să ne cunoaștem

    Cea mai mare bancă din România

    500

    de sedii în 180 de localităţi

    Soluții digitale

    3,6

    milioane de clienţi

    9000

    de angajați

    Linii de business pentru toate segmentele de clienți

    Întreb Banca Transilvania
    Întreb Banca Transilvania

    Ai întrebări? Avem răspunsuri. Despre banking și nu numai. Hai să
    vezi cu ce te putem ajuta.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.