This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Contul curent deschis la Idea::Bank va fi preluat de Banca Transilvania.

    Acest lucru înseamnă două lucruri pentru tine: că vei avea IBAN nou, iar toate operațiunile le poți face exclusiv prin intermediul acestuia (începând cu 14 iunie a.c.). Dar și că ești client deplin al BT, așa cum sunt alți peste 3,6 milioane.

    Dacă acest cont este pentru primirea alocației sau a pensiei, tot așa, contul curent este preluat de BT din 14 iunie a.c. Așa încât vei primi automat în contul de la Banca Transilvania alocația sau pensia începând cu luna iulie a.c.

    Cum afli IBAN-ul contului/ conturilor BT 

    • Online, prin generatorul de echivalare a conturilor, care te așteaptă chiar la deschiderea acestei pagini/Generator IBAN.
    • Direct de la BT, în unități și prin Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro)

    Gratuități, costuri

    • Noul cont este oferit gratuit, fără taxe de deschidere sau de administrare.
    • Comisioanele sunt standard pentru operațiunile derulate începând cu 14 iunie a.c., așa cum sunt în Broșura de comisioane, pe care o poți consulta inclusiv în oricare unitate BT.
    • Banca noastră nu bonifică în prezent dobânda pentru banii din contul curent, dar poți accesa unul dintre produsele de economisire din ofertă.

    Extras de cont & acces la istoricul conturilor 

    Dacă ai nevoie de extras de cont pentru operațiunile făcute prin conturile BT, ai mai multe alternative, toate gratuite:

    • Noul cont este oferit gratuit, fără taxe de deschidere sau de administrare.
    • Aplicația BT Visual Help
    • Unitățile BT (1 extras/lună)

    Dacă ai nevoie de istoricul conturilor de la Idea::Bank, poți putea solicita extras de cont, astfel:

    • Pentru ultimele 13 luni anterioare cesiunii de la Idea către BT (începând cu mai 2021):
    • din unitățile BT
    • sau prin Contact Center BT
    • Pentru extrase pe o perioadă mai mare de 13 luni (până în luna aprilie 2021):
    • prin Contact Center BT  
    • sau prin Contact Center Idea Bank (salut@idea-bank.ro, *4455 / 021.318.95.00).

    Recomandare: Abonamentul de cont curent

    Ca și client BT, ai acces la o gamă largă de alte produse și servicii. Printre altele, ai posibilitatea să opezi pentru unul din abonamentele de cont curent: Salut, Student, 365, Premium sau Premium+.

    Bine ai venit la BT!

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT4
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Investiții, direct din app 4.8
    Instalează

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.