Cont 100% online 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Pipera

    Soseaua Bucuresti Nord, Nr. 14, VOLUNTARI

    Program

    Luni - Vineri: 10:00 - 18:00
    16:00 - 18:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    3 dec 2021
    Monica

    Ca de obicei o exprienta oribila. 12 persoane la coada în timp ce unii angajați sunt ocupați cu alte lucruri. Din cauza orei digitale agenția de deschide la 10 - dar ce surpriza - în ora digitala nu poți sa rezolvi digital unele lucruri asa ca te așezi frumos la coada și astepti sa înceapă programul. Care program începe teoretic la 10 pentru clienții doar ca angajații nu ai avut timp sa se pregătească asa ca la 10.45 nu a ieșit încă nici unul din primii clenti intrați asa ca s-a extins coada din afara băncii la 15 persone. Nici o grija ca se apropie ora 13 când intra în păuza indiferent de cati oameni sunt la coada și de când stau. Probabil sentimentul ca sunt mai presus de noi le da o mare satisfactie. Probabil nu este doar agenția cu și politica băncii care nu permite o organizare civilizata (cum ar fii posibilitatea de a face programari online ca sa nu stam cu orele la coada în picioare, masurarea eficientei angajaților în funcție de numărul de clienți..) Dar nu cred ca asa funcționează toate agențiile - nici unul din clienții intrați la ora 10 nu a ieșit încă la ora 11 și afara așteaptă 15 persoane (unele au plecat)

    As fi făcut postarea ca și client al bancii (nu anonim) dacă as putea sa aleg mai simplu data nasterii doar ca pe telefon asta este o operație la complicata

    12 mar 2025
    Client BT

    Personal implicat, ce caută soluții și în permanență și-au dorit să rezolve preocupările.
    Și cu tot dragul le recomand pe Dna Director de Agenție și colegele din echipa.

    După implementarea programărilor, timpul de primire este foarte rapid.

    17 ian 2023
    Client BT

    O echipa profesionista, placuta si serioasa. O recomand cu incredere si altor persoane care doresc sa devina clienti BT. Mult succes in continuare.

    11 oct 2022
    Client BT

    Cea mai proasta experienta de cand sunt client al acestei banci.
    Dupa o defectiune la robotelul pentru plati/depuneri, m-am prezentat cu o chitanta eliberata de robotel pe care scria sa ma prezint la ghiseu pentru restituirea sumei blocate. Dupa ce m-am prezentat la ghiseu au inceput problemele, desi am prezentat chitanta domana m-a intrebat cand am avut aceasta problema, dupa care m-a intrebat daca am stat suficient de mult in fata robotelului ca e posibil ca acesta sa elibereze banii, ca intr-un final sa-mi dea o hartie de semnat si sa-mi spuna ca ma va contacta cineva de la banca pentru a le explica ce s-a intamplat desi ii spusesem de 3 ori ce s-a intamplat. Nu mi-a spuns in cat timp este posibil sa ma contacteze cineva, sau un timp estimat pentru solutionarea acestei probleme. Daca este un angajat nou si fara experienta si nu poate gestiona o astfel de situatie prefer sa ma indrume catre o alta persoana competenta.

    4 oct 2022
    Persoană Juridică

    O bătaie de joc! Am așteptat o oră la ghișeu pentru o banală alimentare de cont fără card și am renunțat în final. 2 clienți / oră, atât au reușit ieri...

    • ...

    Mai găsești în apropiere

    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.