Cont 100% online 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Dambu Pietros

    Bd. 1848, Nr. 46A, TARGU MURES

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    16:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    20 sep 2022
    Client BT

    Sunt uimit in nenumarate randuri cum BT nu se descurca cu niste operatiuni de baza in materie de satisfacere a clientilor sai. De fiecare data cand merg la banca se sta la coada, bancomatele sunt functionale foarte rar (chiar daca sunt 2 unul langa celalalt). Am fost inchis in banca pentru a astepta dupa delicata operatiune de alimentare a bancomatului, care dupa 5 minute nu a reusit sa imi elibereze banii. Rau de tot, servicii 1992 in anul 2022. Astept o oferta la alta banca unde nu trebuie sa trec saptamanal prin asta :)

    9 ian 2023
    Bogdan

    Doamnele sunt foarte de treaba, ajuta di incearca sa ajute cat de mult se poate, deobicei nu e goarte aglomerat dar exista si situații in care e ft multa lume si trebuie asteptat.

    22 ian 2023
    Client BT

    Revin dupa alte 2 luni la aceasta gluma de sediu BT unde niciodata nu reusesc sa fac nimic.

    Incerc sa depun bani -> nu se poate
    Incerc iar sa depun bani -> iar nu se poate
    Incerc sa scot 10 lei sa vad daca merge -> Bancomat scos din functiune.

    Acum am bani cash pe care nu ii pot depune urgent in cont. Voi reveni cu cate un review (cel mai probabil tot de 1 stea) de fiecare data cand am ghinionul sa am treaba pe la acest sediu BT.

    4 mar 2023
    Client BT

    Am facut programare online la ora 16:15 pentru a ridica un card si a ridica limita de transfer impusa cu forta pentru ca mi-am facut contul online pentru un SRL.

    Am intrerupt-o pe doamna Valentina C. din discutiile personale cu colega ei, si a fost foarte iritata cand a aflat ca mai urmeaza sa sa faca inca o peratiune, in cele 45 de minute ramase pana la ora inchiderii, adica sa imi inmaneze un plic cu un card si sa dea cateva clickuri in aplicatie.

    Mi-a spus "la ora asta se vine, imediat inchidem?", adica era ora 16:15,la cat am fost programat online, iar agentia urma sa se inchide la ora 17:00.

    Cardul l-a cautat vre-o 10 minute, dupa care pe ton sarcastic, a spus "Cine v-a trimis aici dupa card? Nu aveti nici un card la noi".

    Dupa ce i-am aratat SMS-ul primit de la BT info , in care scria clar ca este venit de 2 zile cardul la ei in agentie, o alta colega de-a ei l-a gasit in 2 minute. Dar a uitat sa isi ceara scuze pentru mistouri.

    Mi-a cerut abosolut toate documentele pe care le-am mai prezentat o data cand mi-am facut contul online, pe ton foarte ironic se lega de fiecare act in parte, abea astepta sa se poata lega de ceva ca sa nu faca operatiunea.

    A pus actele in 2 stive, una in stanga si una in dreapta si a uitat peste care s-a uitat si peste care nu, ma luat la misto ca nu sunt toate actele si ca nu o sa poata face operatiunea ca se va inchide in curand banca, unde este actul de rezolutie, etc.. Parea ca acum imi deschide pentru prima data un cont nou, dar contul era deschis online, ea trebuia sa puna doar o bifa in program.

    M-a pus sa mai platesc inca o data 35 de lei ca sa faca o interogare la ONRC, cu cu toate ca tocmai platisem o data aceeasi suma pentru acelasi lucru cand mi-am deschis online contul, inainte cu cateva zile.

    Mi-a cerut buletinul, l-a introdus in aparatul de scanare si apoi a facut scandal ca nu i l-am dat.

    Teoretic, daca colegii ei care mi-au deschis contul online nu "uitau" ca am nevoie si de card, cu toate ca am bifat si si am selectat sa se trimita la sediul firmei, nu mai trebuia sa trec prin aceasta experienta negativa.

    Dupa jumatate de ora in care nu a fost in stare sa rezolve problema si se panica tot mai tare ca se apropie ora inchiderii, am sugerat sa o ajute una din cele 4 colege care stateau la povesti, ca nu aveau clienti.

    Deci, pe banii mei, a facut inca o interogare la ONRC, a primit toate datele si totusi facea misto ca nu i-am dat copii dupa toate actele cerute de ea, cu toate ca erau toate in fata ei si nu le vedea. De ce ii trebuiau aceleasi acte de 2 ori?

    Batate de joc maxima, clientii luati la bascalie, lene, non proactivitate, orientare spre client zero, lipsa totala de profesionalism.

    Acesta este profilul angajatei de la Banca Transilvania, Targu Mures, agentia Dambu, platita din dobanzile si taxele mele.

    22 iun 2023
    Client BT

    Personalul super profi, doamnele foarte dragute si dornice sa ajute clientii. Doamna Anda Toma m-a sprijinit si mi-a oferit toate informatiile si tot suportul pe toata durata interactiunii cu dansa.

    23 iul 2024
    Client BT

    Multumesc de răbdare si promptitudine! M-ati ajutat foarte mult.

    8 oct 2024
    Client BT

    Promptitudine, seriozitate si amabilitate! Cu drag mai revin!

    7 feb 2025
    Client BT

    Foarte mulțumit de serviciile agenției BT din Dâmbul pietros. Doamna de la intrare este de nota 10!

    Mai găsești în apropiere

    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.