This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT Sign

    BT Sign este o aplicație oferită de Banca Transilvania, S.A., instituție de credit înființată în România, cu sediul social în Cluj-Napoca, str.Calea Dorobantilor 30-36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670.

    Termenii și condițiile pentru Client (denumiți în continuare „Termenii”) constituie un contract legal încheiat între Banca Transilvania S.A și dumneavoastră („clientul”).

    Vă recomandăm să citiți integral prezenții Termeni înainte de a decide dacă îi acceptați și continuați procesul de înregistrare. Dacă nu sunteți de acord cu oricare dintre prevederile termenilor în cadrul aplicației BT Sign vă rugăm să nu accesați, navigați sau utilizați aplicațiile, și nici software-ul, serviciile, informațiile, materialele sau alte asemenea cuprinse în aplicație.

    Termenii și condițiile de utilizare a aplicaţiei BT Sign, aşa cum sunt prezentaţi în prezentul document, sunt şi vor fi guvernaţi şi interpretaţi în conformitate cu legea română.

    Termenii stabilesc modul în care puteți utiliza aplicatia BT Sign. Termenii se completează cu Condițiile generale de afaceri ale Băncii Transilvania aplicabile Persoanelor Fizice și Persoanelor juridice.

    Dacă în orice moment după înregistrarea în aplicația BT Sign decideți că nu mai sunteți de acord cu prezenții Termeni, vă rugăm să dezinstalați aplicația. Totodată, dacă nu mai sunteți de acord cu utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către operatorul Banca Transilvania, ca urmare a folosirii aplicației, aveți posibilitatea să ștergeți contul și să vă exercitați dreptul de opoziție prevăzut de reglementările legale aplicabile în vigoare, prin transmiterea unei notificări în acest sens la adresa de e-mail dpo@bancatransilvania.ro

    Clientul are obligația ca, pentru a utiliza aplicația BT Sign să aibă instalate pe echipamentele electronice pe care le utilizează cele mai recente versiuni licențiate ale programelor de operare/sistemelor de operare și programelor antivirus, precum și ale programelor informatice de protecție a echipamentelor electronice (programe antivirus, antispy, firewall etc.). Utilizatorul are totodată obligația de a nu descărca pe echipamentele electronice folosite programe din surse neidentificate/neoficiale sau programe/aplicații fără licență, purtând întreaga responsabilitate în acest sens.

    Banca nu are nicio responsabilitate cu privire la orice echipament hardware/software utilizat de client/utilizator, întrucât aceste echipamente sunt în afara controlului Băncii.

    Banca nu este responsabilă pentru nefuncționarea corespunzătoare a aplicației BT Sign datorată echipamentelor/programelor informatice etc. folosite de utilizator.

    Totodată, utilizatorul declară și înțelege că în transmiterea informațiilor prin rețele informatice există riscul unor atacuri phishing, prin care terțe părți încearcă să obțină în mod ilegal informații privind datele de autentificare ale utilizatorului, să acceseze informaţiile utilizatorului și/sau să distrugă/ modifice conținutul ordinelor transmise online de către utilizator.

    Prin utilizarea aplicației BT Sign, clientul își asumă riscurile atacurilor de tip phishing țintite asupra sa, precum și a utilizatorilor mandatați de către acesta să acceseze aplicația.

    Banca nu va fi responsabilă pentru nefuncționarea/funcționarea necorespunzătoare a aplicației din motive care țin de funcționarea echipamentului electronic al utilizatorului prin care este accesată aplicația BT Sign.

    Ce este BT Sign?

    BT Sign este o aplicație mobilă securizată, accesibilă prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet, în cadrul căreia utilizatorii pot realiza următoarele:

    • Logarea în aplicația conexă BT Ultra Web prin parola locală sau parola biometrică (amprenta sau recunoaștere facială);
    • Autorizarea operațiunilor din BT Ultra Web – respectiv: plăți în lei, plăți în valută, schimburi valutare etc.;
    • Logarea în aplicația conexă BT Ultra Mobile;
    • Autorizarea operațiunilor disponibile din BT Ultra Mobile, respectiv plăți în lei, plăți în valută, schimburi valutare etc.

    Aplicația poate fi utilizată pe sistemele de operare iOS şi Android și este necesar să fie instalată din magazinele online dedicate (Google Play Store – pentru Android, respectiv App Store pentru iOS).

    Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate pentru achitarea tuturor taxelor pentru accesare sau date impuse de terțe părți (cum ar fi taxele impuse de furnizorul de internet sau de cel de telefonie mobile) asociate utilizării aplicației BT Sign și aplicațiilor conexe (BT Ultra Web, BT Ultra Mobile).

    Activarea aplicației BT Sign se poate realiza numai din aplicația BT Ultra Web și doar dacă aveți activat în prealabil acest serviciu.

    Din motive de Securitate aplicația BT Sign nu funcționează pe telefoane în care s-a efectuat jailbreak sau root.

    Ce tipuri de date cu caracter personal prelucrăm în cadrul aplicației, ce permisiuni solicităm și în ce scopuri?

    Utilizarea aplicației BT Sign poate fi realizată numai după acceptarea de către client a permisiunilor la camera foto, precum și la starea și identitatea telefonului.

    Accesul la camera foto este solicit numai în vederea utilizării opțiunii de scanare a codurilor QR.

    Starea și identitatea telefononului se verifică doar în scopul determinării compatibilității sistemului de operare al acestuia cu aplicația și pentru a confirma că telefonul nu a fost modificat.

    Banca Transilvania nu își asumă răspunderea pentru utilizarea nepermisă, abuzivă sau nelegală a telefonului pe care este instalată aplicația BT Sign. Prin descărcarea și utilizarea aplicației, utilizatorul își asumă răspunderea exclusivă pentru accesarea de către persoane neautorizate a datelor sale cu caracter personal prelucrate în cadrul acesteia, menționate în prezenta secțiune.

    Confidențialitatea datelor de acces

    Trebuie să păstrați datele dumneavoastră de identificare în siguranță și să nu permiteți nimănui accesul la acestea.

    Prin acceptarea prezenților Termeni, Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru divulgarea datelor sale de identificare către alte persoane inclusiv ca urmare a unor tentative de tip “phising”, aceasta reprezentând un caz de neglijență gravă din partea utilizatorului.

    Utilizatorul trebuie să informeze banca de îndată ce constată că o persoană neautorizată a luat cunoștință de elementele sale de identificare (inclusiv în cazul în care datele de acces au fost dezvăluite unor terțe părți, ca urmare a unor tentative de “phishing”.

    Utilizatorul este obligat să înștiințeze banca dacă dispozitivul mobil pe care este instalată aplicația BT Sign nu se mai află în posesia lui.

    Blocare/dezactivare acces

    Banca are dreptul să blocheze accesul Clientului la aplicația de BT Sign atunci când aceasta are suspiciuni întemeiate ca elementele de identificare/acces în aplicație ale Clientului sunt utilizate de persoane neautorizate și/sau într-un mod fraudulos (inclusiv în situația în care există suspiciuni de fraudă prin intermediul atacurilor de tip “phishing”).

    Clientul poate solicita dezactivarea BT Sign de la orice unitate Banca Transilvania cu cel puțin 30 de zile anterior datei solicitate pentru restricționarea accesului sau direct din aplicația de BT Ultra Web din mesageria securizată. Clientul poate renunța la acest serviciu numai cu îndeplinirea prealabilă a obligației de achitare integrală a debitelor înregistrate față de bancă.

    Asistenţă

    Dacă aveţi orice problemă legată de funcționarea BT Ultra Web / BT Ultra Mobile, ne puteţi contacta la adresele de e-mail btultra@btrl.ro, ecc@btrl.ro sau la numerele de telefon:

    Regiunea Nord-Vest

    Regiunea Sud-Est