Investiții, direct din app 4.8
Instalează

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Termeni și condiții autentificare Fingerprint/Face ID - BT24

    Autentificarea cu amprenta digitală (touch id, fingerprint) poate fi utilizată pe device-uri care dețin autentificare cu amprenta digitală, iPhone, minimum iPhone 5s cu sistem de operare minimum iOS 8 și pe device-uri cu sistem de operare Android, minimum versiunea 6.0.

    Autentificarea cu Face ID se poate realiza doar pe device-urile Apple ce dețin Face ID, iPhone X cu sistem de operare minimum iOS 11.

    Amprentele digitale/Face ID-ul sunt stocate în device-uri, după adăugarea lor în prealabil, în meniurile de configurări ale acestora. Banca Transilvania nu prelucrează ampretele digitale respectiv Face ID-ul sau parolele stocate în device-urile clienților.

    Aceste metode de autentificare asigura același grad de securitate că și parolă utilizată pentru logarea, respectiv autentificarea în aplicația Banca Transilvania.


    Utilizând autentificarea cu amprenta digitală sau Face ID, în aplicația Banca Transilvania, clientul are obligația:

    • de a păstra confidențialitatea parolei setată pentru device-ul său;
    • de a nu permite înregistrarea în device-urile sale, a amprentelor altor persoane respectiv a altor imagini faciale în cazul Face ID;
    • de a contacta banca dacă sesizează că persoane neautorizate au accesat device-ul pe care este instalată aplicația Banca Transilvania.


    Am fost informat că:

    • logarea și semnarea tranzacțiilor, în aplicația de mobile Banca Transilvania se poate realiza cu orice amprenta/Face ID adăugate și salvate în device (smartphone, tabletă), înainte sau ulterior activării autentificarii cu amprenta digitală/Face ID în aplicație;
    • Sunt obligat să păstrez confidențialitatea parolei setate în device;
    • Dezactivarea autentificarii cu amprenta/Face ID în aplicația Banca Transilvania se poate realiza oricând, din secțiunea Utile – Touch/Face ID (pentru device-uri cu iOS), respectiv Utile – Fingerprint (pentru device-uri cu Android).


    Banca nu este răspunzătoare:

    • dacă clientul este constrâns în orice mod să se autentifice în aplicație prin metodă de autentificare digitală sau dacă amprenta să/Face ID-ul sunt utilizate fără consimțământul său;
    • dacă amprenta sa digitală/Face ID-ul este alterată ulterior înregistrării acesteia în aplicație astfel încât, urmare a alterării, autentificare cu amprenta digitală/Face ID nu îi mai este permisă de sistem;
    • accesarea aplicatei s-a realizat de către o altă persoană cu amprenta digitală/Face ID identică.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.