Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Siguranța în aplicațiile BT

    BT Pay,

    singurul super-app de banking și payments din România, vine cu o serie de elemente de siguranță pentru cei peste 2 milioane de utilizatori, cum ar fi:

    Când folosești aplicația:

    • Descarcă BT Pay doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și foloseste pe telefonul tău doar versiunile oficiale;
    • Setează o măsură de securitate: parolă, PIN, model, amprentă, recunoaștere facială etc.
    • Înregistrează BT Pay pe numărul de telefon care este și în baza noastră de date.

    Când înrolezi cardul:

    • Introdu datele solicitate (CVV sau datele card) doar în BT Pay;
    • Introdu codurile OTP primite de la bancă doar în BT Pay.
    • Nu comunica nimănui datele cardului/coduri primite de la bancă. Acestea trebuie introduse doar în BT Pay și permit înrolarea cardului în aplicație și acces la banii tai. 
    • Banca nu iți cere niciodată datele cardului (număr card, cod CVV, data expirării) sau parole de autentificare prin e-mail, SMS sau telefon.

    Când folosești aplicația:

    • Pentru plata cu telefonul la POS, transfer de bani sau autorizare plată online, folosește metoda de deblocare a telefonului.
    • Pentru retragere de bani de la ATM (pe bază de cod sau contactless), ai nevoie de metoda de deblocare a telefonului. Iar când retragi contactless bani de la ATM, ai nevoie inclusiv de PIN-ul cardului, care trebuie introdus la bancomat.
    • Metoda de securizare trebuie folosită și atunci când vrei să vizualizezi datele cardului, blochezi/deblochezi cardul, setezi limite de tranzacții și pentru orice operațiune care necesită autentificare.
    • Nu comunica nimănui metoda de deblocare a telefonului tău. Ea permite acces la banii tăi și la autorizarea tranzacțiilor.
    • Folosește o metodă de deblocare puternică și activează amprenta/recunoașterea facială.
    • Ai grijă de smartphone. Dacă îl pierzi, sună-ne ca să blocăm cardurile - atât cardurile fizice, cât și cele digitale.

    BT24 Mobile Banking & NeoBT

    • După activarea uneia dintre aceste aplicații, ai acces prin PIN-ul ales/datele biometrice, în prealabil activate pe dispozitivul mobil (amprentă, Face ID).
    • Atunci când îți solicităm acces la anumite permisiuni, este doar pentru funcționarea corectă a aplicației.
    • După o perioadă de inactivitate are loc deconectarea automată, tot din motive de securitate.
    • Solicităm PIN/amprentă/Face ID atât pentru tranzacții (plăți, schimb valutar, încărcări cartele, achiziții fonduri, constituiri/lichidări depozite), cât și pentru deblocare/blocare card, modificări de limite, resetare pin card. În cazul NeoBT, inclusiv pentru ridicare de cash fără card la ATM.
    • Dacă folosești NeoBT, îți cerem un SMS pentru a confirma primele 5 plăți, ulterior semnării acestora realizându-se cu PIN-ul/datele biometrice activate în prealabil.
    • Poți sterge oricând aplicația de pe un device pe care nu îl mai folosești.
    • BT24 sau NeoBT nu poate fi instalat pe device-uri cu root sau jailbreak.

    BT Visual Help,

    platforma omni-channel prin care clienţii care iau legatura cu echipa call center BT (0264 30 80 28) sunt ghidați spre zona de self-banking

    • Este necesar să te identificăm ca și client BT persoană fizică, titular de cont/ reprezentant legal al clientului persoană juridică titular de cont BT. De aceea, pentru siguranță, îți solicităm aceste detalii: CNP, calitatea în relația cu banca (client persoană fizică/ juridică) și CUI (pentru clienții companii).
    • Când ne suni, trebuie să fie de pe un număr de telefon care este în baza noastră de date.
    • Accesul la platformă se face în baza unui link securizat cu valabilitate temporară.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.