This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Serviciul Afișare
    Nume Beneficiar (SANB)


    Banca Transilvania facilitează informarea clienților care completează un ordin de plată în aplicațiile de internet și mobile banking cu privire la numele sau denumirea beneficiarului plății, prin afișarea trunchiată a acestei informații.

    Numele sau denumirea trunchiată se afișează pornind de la numele sau denumirea beneficiarului înregistrat/ă în evidențele băncii beneficiarului.

    Pentru plățile interbancare inițiate (din cont BT către conturi deschise la alte bănci), această facilitate se oferă prin intermediul Serviciului Afișare Nume Beneficiar (SANB), serviciu administrat de Asociația Română a Băncilor (ARB) care are ca scop informarea inițiatorului unei plăți cu privire la detalii referitoare la identitatea beneficiarului acesteia, contribuind astfel la diminuarea fraudelor online specifice în cazul transferurilor realizate prin IBAN.

    SANB este un serviciu adițional opțional la Schemele de transfer credit SEPA RON și este disponibil doar în cazul plăților interbancare realizate către conturi deschise la o altă bancă care a aderat la Serviciul de Afișare Nume Beneficiar – Transfond.
    Lista actualizată a băncilor care au aderat la acest serviciu poate fi regasită pe site-ul www.transfond.ro, în secțiunea de aici.

    Baza de date SANB conținând numele sau denumirea trunchiată este administrată de TRANSFOND si este creată pe baza informațiilor transmise de către bancile din România care oferă acest serviciu.

    Pentru plățile intrabancare inițiate (din cont BT către conturi deschise tot la BT) în aplicațiile de internet și mobile banking BT, se oferă o facilitate similară prin intermediul unui serviciu propriu dezvoltat de Banca Transilvania.

    SANB și Serviciul BT omolog pentru plățile intrabancare asigură afișarea automată a prenumelui și inițialei numelui beneficiarului plății, în cazul în care acesta este o persoană fizică, în timp ce, în cazul unei plăți către o persoană juridică, se va afișa plătitorului, pentru validare, o parte din denumirea firmei.