This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Serviciul Afișare
Nume Beneficiar (SANB)


Banca Transilvania facilitează informarea clienților care completează un ordin de plată în aplicațiile de internet și mobile banking cu privire la numele sau denumirea beneficiarului plății, prin afișarea trunchiată a acestei informații.

Numele sau denumirea trunchiată se afișează pornind de la numele sau denumirea beneficiarului înregistrat/ă în evidențele băncii beneficiarului.

Pentru plățile interbancare inițiate (din cont BT către conturi deschise la alte bănci), această facilitate se oferă prin intermediul Serviciului Afișare Nume Beneficiar (SANB), serviciu administrat de Asociația Română a Băncilor (ARB) care are ca scop informarea inițiatorului unei plăți cu privire la detalii referitoare la identitatea beneficiarului acesteia, contribuind astfel la diminuarea fraudelor online specifice în cazul transferurilor realizate prin IBAN.

SANB este un serviciu adițional opțional la Schemele de transfer credit SEPA RON și este disponibil doar în cazul plăților interbancare realizate către conturi deschise la o altă bancă care a aderat la Serviciul de Afișare Nume Beneficiar – Transfond.
Lista actualizată a băncilor care au aderat la acest serviciu poate fi regasită pe site-ul www.transfond.ro, în secțiunea de aici.

Baza de date SANB conținând numele sau denumirea trunchiată este administrată de TRANSFOND si este creată pe baza informațiilor transmise de către bancile din România care oferă acest serviciu.

Pentru plățile intrabancare inițiate (din cont BT către conturi deschise tot la BT) în aplicațiile de internet și mobile banking BT, se oferă o facilitate similară prin intermediul unui serviciu propriu dezvoltat de Banca Transilvania.

SANB și Serviciul BT omolog pentru plățile intrabancare asigură afișarea automată a prenumelui și inițialei numelui beneficiarului plății, în cazul în care acesta este o persoană fizică, în timp ce, în cazul unei plăți către o persoană juridică, se va afișa plătitorului, pentru validare, o parte din denumirea firmei.