Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Ghid pentru protectia datelor in Social Media

    Paginile noastre oficiale de pe rețelele de socializare au fost create pentru a ține legătura cu comunitatea noastră și pentru a furniza informații relevante despre produsele și serviciile Băncii Transilvania. Avem conturi oficiale pe LinkedIn, Instagram, Facebook, TikTok, Twitter și YouTube.

    Când interacționezi cu paginile noastre de pe rețelele sociale te rugăm să respecți următoarele reguli:

    Fii respectuos și relevant

    Pentru că ne dorim să purtăm un dialog constructiv, te rugăm să folosești un limbaj politicos atunci când ne scrii pe oricare dintre paginile noastre de Social Media. Vrem ca paginile noastre de socializare să fie un spațiu pozitiv și primitor. De aceea, vom elimina orice postare sau comentariu care este abuziv, conține obscenități, insulte, amenințări, incită la ură, violență sau discriminare de orice fel, sau care include date personale care nu sunt publice (cum ar fi adrese de e-mail, numere de telefon, adrese poștale, coduri numerice personale, numere de cont, PAN card, parole sau orice alte date care permit identificarea persoanei).

    Conținutul postat pe orice cont oficial Banca Transilvania din Social Media este proprietatea exclusivă a Băncii Transilvania, a afiliaților săi și/ sau a furnizorilor de conținut. Drepturile de autor, mărcile comerciale și alte legi aplicabile protejează conținutul publicat. Utilizarea acestui conținut fără autorizația scrisă din partea Băncii Transilvania este interzisă.

    Ocazional, putem partaja conținut de pe site-uri terțe pe care îl considerăm relevant pentru comunitatea noastră. Cu toate acestea, te rugăm să ai în vedere că acesta nu constituie în niciun fel o aprobare oficială a site-ului sau a companiei respective din partea BT.

    Protejează-ți confidențialitatea

    Paginile noastre oficiale de pe rețele sociale sunt publice, ceea ce înseamnă că oricine îți poate vedea postarea sau comentariul. Pentru confidențialitatea și Securitatea datelor tale, te rugăm să nu dezvălui informații despre conturile tale bancare în nicio postare sau comentariu pe niciuna dintre paginile noastre de socializare. Nu îți vom cere niciodată să ne furnizezi informații despre conturi, cum ar fi numărul de cont, parola sau codul PIN, pe niciun canal de socializare.

    Orice conținut pe care îl postezi pe oricare dintre paginile oficiale ale Băncii Transilvania de pe rețele sociale (inclusiv imagini, informații sau opinii), precum și informațiile pe care le pui la dispoziție pe aceste site-uri (de exemplu, profilul tău) se supun termenilor de utilizare ai site-ului și politicii proprii de confidențialitate, pe care îți recomandăm să le citești cu atenție.

    Ia legătura cu noi

    Pentru întrebări despre conturile, produsele și serviciile pe care le deții la BT, te încurajăm să ne contactezi printr-una din modalitățile prezentate aici.

    Încălcări ale regulilor

    Ne rezervăm dreptul de a elimina orice postare sau comentariu care, în opinia noastră, încalcă Regulile comunității, orice alți Termeni și condiții sau orice alte reguli sau legi aplicabile. Încălcarea constantă a Regulilor comunității poate duce la blocarea utilizatorului pe platforma respectivă fără notificare prealabilă în scris. Ne rezervăm dreptul de a coopera și de a ne conforma oricăror solicitări din partea autorităților competente de a furniza informații despre orice postare de pe paginile noastre de pe rețelele de socializare.

    Pentru întrebări despre paginile noastre de pe rețelele de socializare, ne puteți contacta la facebook@bancatransilvania.ro.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.