Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Recomandări

    Integrarea OTP Bank în Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă, iar cele două bănci vor fuziona în 28 februarie 2025.

    Până la fuziune, cele două bănci au în continuare activitate separată, integrarea OTP Bank în Banca Transilvania fiind în plină desfășurare. 

    Produsele și serviciile Băncii Transilvania pot fi folosite de clienții OTP Bank începând cu 3 martie 2025, care pot avea de pe acum noul IBAN și noul cardul (fizic) BT, precum și aplicația BT Pay.

    Ce am pregătit până acum pentru clienții OTP Bank persoane fizice și care sunt recomandările noastre.

    Informații pe site-ul BT

    Prezentarea produselor, serviciilor, statusul integrării sau cum poți afla noul IBAN, toate sunt pe pagina BT destinată clienților OTP Bank România

    Echipă Contact Center dedicată

    Consultanță în română, maghiară și engleză. 

    La telefon sau prin email, îți stăm la dispoziție: 0800 800 881, +40264 308 014, otp@btrl.ro.

    Produse și servicii BT corespondente

    Oferta de Bun Venit la BT, serviciile și produsele-pereche, toate sunt prezentate pe pagina BT destinată clienților OTP Bank România

    Le vei putea folosi începând cu 3 martie 2025.

    Informare personalizată

    Banca Transilvania și OTP Bank au trimis clienților, în decembrie 2024, informări personalizate, cu detalii despre produsele și servciile BT, calendarul integrării etc. prin poștă și, acolo unde a fost posibil, și prin email.

    Recomandare:

    • Dacă ai primit informarea, consultă cu atenție detaliile.
    • Dacă nu ai primit informarea, te rugăm să iei legătura cu BT și găsim împreună o soluție: 0800 800 881; +40264 308 014; otp@btrl.ro.

    Carduri BT

    Cardurile BT vor înlocui cardurile OTP Bank începând cu 3 martie 2025. Acestea au fost trimise prin curier sau în anumite agenții Banca Transilvania și OTP Bank.

    Recomandări:

      • Află din timp de unde poți prelua cardul, de aici:
    • Informarea BT și OTP Bank România primită prin curier sau email;

      Pagina BT destinată clienților OTP Bank România; online, pe această pagină, te poți programa pentru a prelua cardul de la agenția la care acesta te așteaptă deja.  

      Echipa Call Center & Customer Care BT:

    • Sediile Băncii Transilvania.

    • La primirea cardului:
      • Activează cardul la unul dintre bancomatele BT, folosind codul primit prin SMS. Dacă primești cardul la una dintre agențiile OTP Bank, avem bancomate BT inclusiv acolo, pentru a fi totul cât mai ușor pentru tine.
      • Descarcă aplicația BT Pay, o vei putea folosi pentru banking de zi cu zi – inclusiv cardul digital BT – din 3 martie 2025.  

    IBAN-uri BT

    La BT vei avea IBAN diferit pentru contul curent, care poate fi folosit începând cu 3 martie 2025. Ai nevoie de el în cazul trasferurilor de bani în țară și în străinătate. De exemplu, dacă primești bani, este necesar ca persoana care face transferul să știe IBAN-ul și numele tău. Pentru primirea bursei, alocației sau a pensiei, se ocupă BT să transmită noul IBAN către instituțiile respective.

    Recomandare: Intră pe pagina aceasta pentru a afla ce IBAN ai la BT.

    Peste 1.900 de ATM-uri BT

    Poți folosi cardurile OTP Bank pentru ridicarea de numerar și verificarea soldului la bancomatele BT, în aceleași condiții de cost pe care le ai la bancomatele OTP Bank România. Banca noastră are peste 1.900 de ATM-uri în 350 de localități.

    Recomandare: Consultă pagina Unități și bancomate pentru a vedea ATM-urile BT pe care le ai în apropiere de casă sau în drumurile tale.

    Îți stăm la dispoziție cu detalii, sfaturi și #humanbanking

    Consultă cu atenție informațiile despre produsele și serviciile care te așteaptă la Banca Transilvania. Cu cât ești mai în temă, cu atât trecerea la noua ta bancă va fi mai ușoară.  

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.