Investiții, direct din app 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Ai ajuns la finalul rezultatelor

    Nu s-au gasit rezultate

    Economii și investiții

    Ce s-a întâmplat cu economiile și depozitele mele la termen?  

    Dacă ai avut depozite la termen sau conturi de economii la OTP Bank, acestea au fost preluate de BT în data de 28 februarie 2025. 

    Bine de știut despre depozitele preluate de BT

    • Produsele de economisire au fost preluate cu procentul de dobândă din OTP Bank, iar acesta se va actualiza la prima scadență, în acord cu dobânzile practicate de BT.
    • Dacă vrei să renunți la un depozit, indiferent de moment, comisioanele pentru retragerea de numerar sau transfer sunt cele standard ale BT. 
    • Dacă ai un depozit cu virament lunar de dobândă cu închidere la maturitate, acesta se va prelungi automat în BT la prima scadență, iar dobânda se plătește lunar în contul curent.  În cazul desființării înainte de scadență, dobândă plătită anticipat se va recupera de către bancă. 
    • Depozitele preluate la BT nu pot fi alimentate ulterior datei de deschidere.
    • În cazul depozitelor la termen, retragerile parțiale înainte de scadență nu vor fi posibile. Retragerile sunt posibile doar după desființarea depozitului, caz în care se plătește dobânda la vedere. În acest moment, dobânda la vedere este zero.  
    • Dacă ai un depozit la termen cu una din maturitățile de mai jos, acestea vor fi prelungite la prima scadență, astfel:

       

      Maturitate depozit OTP
      Maturitate depozit preluat în BT
      7 zile
      1 lună
      2 luni
      3 luni
      4 luni
      3 luni
      5 luni
      6 luni
      7 luni
      6 luni
      9 luni
      12 luni
      13 luni
      12 luni

       

    • Dacă ai depozit la termen pe 1 lună, în lire sterline (GBP) sau franci elvețieni (CHF), acestea se vor prelungi la prima scadență pe 3 luni. 
    • Dacă ai depozit la termen cu maturitatea la 18 sau 24 luni, cu prelungire automată la maturitate, acestea se vor lichida la scadență. 
    • Dacă ai depozit la termen pe 18 sau 24 luni în dolari (USD) cu prelungire automată, la prima scadență acestea se vor prelungi pe o perioadă de 12 luni. 

    Toate depozitele sunt garantate de Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare, în limita a 100.000 euro/deponent. 

    Bine de știut despre conturile de economii preluate de BT  

    • •    Atât soldul contului, cât și dobânda acumulată la zi aferentă conturilor de economii, au fost preluate în BT. După migrare dobânda aferentă conturilor de economii s-a actualizat conform politicii de preț publicată pe site-ul și în unitățile BT. Excepție fac conturile de economii menționate mai jos care au fost migrate pe conturi curente.
    • Dobânda se calculează zilnic, în funcţie de soldul contului şi se capitalizează lunar în contul de economii, la aniversare.
    • Poți face oricând depuneri sau retrageri de numerar din contul de economii, însă soldul contului nu poate coborî sub soldul minim necesar de 100 lei/ 100 euro. Diminuarea soldului sub aceasta sumă implică desființarea contului și presupune transferul automat al banilor din contul de economii în contul curent. 
    • Dacă ai avut cont de economii în valuta dolari (USD), franci elvețieni (CHF) sau forinți (HUF), fondurile acumulate, inclusiv dobânda la zi a fost transferată în contul tău curent de la BT, care nu oferă dobândă.
    • Dacă ai avut un cont de economii Junior “Start”, “Plus” sau “Max”, atât soldul contului, cât și dobânda acumulată la zi au fost transferate în BT într-un cont curent, care nu oferă dobândă. Dacă vrei, poți opta ulterior pentru deschiderea unui cont de economii în BT. 

    Informații importante cu privire la fondurile de investiții:    

    • Dacă la data de 28 februarie 2025 soldul tău în fondurile de investiții administrate de OTP Asset Management S.A.I. SA, Goldman Sachs Management BV & Franklin Templeton Investment Limited a fost zero, atunci contractul de intermediere a încetat începând cu data de 28 februarie 2025.
    • Începând cu data de 1 martie 2025 a intrat în vigoare contractul de distribuție de unități de fond încheiat între OTP Asset Management România SAI SA și Banca Transilvania. Așadar din 1 martie 2025 pot fi realizate operațiuni de subscirere și răscumpărare cu unități de fond prin intermediul Băncii Transilvania.
    Mai mult

    Ce se întâmplă cu administrarea fondurilor în care investesc?    

    In cazul în care ai fonduri de investiții la OTP Asset Management SAI, acestea vor fi administrate conform prospectului de emisiune, având în continuare posibilitatea de a subscrie sau răscumpăra unități de fond prin OTP Asset Management România SAI. Fondurile de investiții vor fi în continuare administrate de OTP Asset Management, iar investorii vor fi informati, în timp util, cu privire la orice modificare care ține de gestionarea acestora.

    În curând, aceste fonduri de investiții vor putea fi accesate și prin intermediul rețelei teritoriale a Băncii Transilvania S.A..

    Investitorii vor fi notificați cu privire la data efectivă de începere a operațiunilor cu unități de fond prin intermediul Băncii Transilvania. Informații despre aceste fonduri puteți afla la adresa de e-mail office@otpfonduri.ro sau telefon +40 372 915 608.

    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.