Investiții, direct din app 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Ai ajuns la finalul rezultatelor

    Nu s-au gasit rezultate

    Internet & Mobile Banking

    Ce pot să fac din BT Go?

    • Efectuezi plăți în lei și în valută inclusiv către Trezorerie, alimentezi conturi de card ale companiei, efectuezi plăți instant în lei și valută
    • Imporți fișiere de plăți în format CSV, inclusiv plăți de salarii în conturile angajaților 
    • Constitui depozite la cotații standard și negociate / lichidare depozite 
    • Efectuezi schimburi și conversii valutare la cursuri standard și negociate 
    • Vizualizezi statusul plăților în timp real 
    • Vizualizezi, blochezi și modifici limitele cardurilor BT 
    • Emiți, plătești și primești facturi care se trimit automat către ANAF
    • Asocierea (autoconcilierea) automată a încasărilor și plăților cu facturile emise și recepționate
    • Ai acces la informații complete despre credite și poți genera grafice de rambursare
    • Generezi extrase de cont zilnice sau lunare pe fiecare cont și ai posibilitatea să descarci bulk extrasele lunare pentru toate conturile
    • Toate facturile și tranzacțiile bancare asociate se înregistrează automat în programul de contabilitate SAGA 

    Ce se întâmplă cu OTPdirekt? 

    Platforma de Internet / Mobile Banking OTPdirekt a fost disponibilă pentru efectuarea de operațiuni până în 28 februarie, ora 12.00, indiferent de metoda de autentificare (token fizic sau virtual prin SMS). 

    În perioada 3 martie 2025 – 30 iunie 2025 aplicația OTPdirekt este disponibilă doar pentru vizualizarea istoricului (extrase de cont din istoric). 

    Începând cu 3 martie, la BT ai acces la aplicația de internet banking BT Go. 

    Pentru ca lucrurile să decurgă cât mai ușor, îți recomandăm: 

    • Să te asiguri ca îți cunoști username-ul OTPdirekt/ SmartBank 
    • Dacă nu îți mai amintești username-ul, poți să îl recuperezi apelând la unul dintre numerele dedicate foștilor clienți ai OTP: 
      • 0800 800 881* 
      • +40 264 308 014

    În cazul în care, înainte de fuziune, erai deja client BT, conturile tale din OTPdirekt/SmartBank au fost transferate direct în aplicația ta de banking de la BT. 

    Bine de știut

    • Dacă în perioada 28 februarie 2024-28 februarie 2025 ai utilizat cel puțin o dată aplicația de Internet / Mobile Banking OTPdirekt (cel puțin o autentificare în aplicație), serviciul de Internet / Mobile Banking OTPdirekt a fost înlocuit automat cu BT Go. Au fost preluate în mod automat utilizatorii serviciului OTPdirekt cu acces la conturile entității pe care o reprezinti care la data de 28 februarie 2025 dețineau un token virtual prin SMS pentru autentificare la OTP Bank.
    • Metoda de accesare utilizată la Banca Transilvania este prin token virtual.
    • Utilizatorii care nu au fost preluate automat, vor putea fi adăugați ulterior în aplicația BT Go, la solicitarea reprezentantului legal al entității adresată Băncii Transilvania.  
    • Limitele standard ale aplicației OTPdirekt, prestabilite de OTP Bank pentru tranzacțiile efectuate prin intermediul acesteia, nu au fost preluate în aplicația BT Go.  
    • Din 03 martie 2025 operațiunile în lei și în valută pot fi efectuate în limita disponibilului existent în contul societății, la data efectuării tranzacției.  
    • Limitele solicitate în mod expres de către tine în numele entității pe care o reprezenți pentru tranzacțiile derulate prin OTPdirekt au fost preluate în aplicația BT Go astfel:  
      • limitele lunare au fost preluate ca limite zilnice, iar dacă ați definit atât o limita zilnică cât și una lunară, a fost preluată ca limită zilnică, limita cea mai restrictivă, în BT neputând fi definite limite lunare. 
      • limitele zilnice setate în OTP Bank la nivel de client au fost preluate în BT la nivel de utilizator.  
      • în cazul în care doriți definirea limitelor zilnice în alt mod, aveți posibilitatea de a le modifica într-o unitate BT.
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.