Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Cont curent

    Ce se întâmplă cu contul curent al companiei?

    Pentru fiecare cont curent deschis in OTP Bank s-a deschis un cont la Banca Transilvania. Acestea se adauga conturilor deja deschise la BT, daca este cazul. 

    Ele pot funcționa în paralel atât timp cât este nevoie. În primele trei luni, BT nu va percepe comision de administrare lunară pe conturile transferate de la OTP Bank. Îți reamintim că orice cont curent poate fi închis prin simpla solicitare adresată unei unități BT, fără comision. 

    Pentru a afla noul tău IBAN la BT folosește “Generatorul de echivalare” de pe pagina principală.  

    Noile IBAN-uri vor fi functionale incepand cu 03.03.2025. 

    Bine de știut 

    In cazul in care exista debite neacoperite, incepand cu 03.03.2025, acestea se vor inregistra pe contul curent. De acest lucru va rugam sa tineti cont cand asigurati disponibilul pentru o anumita plata (ca de exemplu rata, plata unui cec/ bilete la ordin). 

    Pentru conturile deschise la BT în locul celor de la OTP Bank:

    • În cazul în care, la data de 28.02.2025, societatea pe care o reprezinți va avea conturi deschise la OTP Bank însă nu și la Banca Transilvania, persoanele cu drepturi pe conturi și drepturile acestora vor fi transferate pe conturile nou deschise la Banca Transilvania, așa cum au fost ele stabilite împreună cu OTP Bank. 
    • În cazul în care, la data de 28.02.2025, societatea pe care o reprezinți va avea conturi deschise atât la OTP Bank, cât și la Banca Transilvania, începând cu 03.03.2025: 
    • Persoanele cu drepturi de operare pe conturile de la BT vor fi aceleași și pe conturile preluate de la OTP Bank în cadrul procesului de transfer; Drepturile de operare ale persoanelor autorizate la Banca Transilvania asupra conturilor transferate de la OTP Bank vor fi aceleași cu drepturile acestora pe conturile existente la BT;
    • Aceste drepturi se vor aplica atât operațiunilor efectuate la ghișeu, cât și pentru cele prin Internet și Mobile Banking.
    • NU vor fi preluate de la OTP Bank nici persoanele și nici drepturile de operare ale acestora existente la momentul transferului conturilor la Banca Transilvania.

    De reținut

    În cazul în care în BT ai desemnat persoane autorizate restricționat, doar pe anumite conturi, acestea nu vor avea drepturi pe conturile transferate din OTP Bank. 

    Te rugăm să verifici persoanele autorizate pe contul din BT și, în cazul în care doresti modificarea lor sau extinderea / modificarea drepturilor lor, să te adresezi unei unități BT. 

    În situația în care, din informațiile existente, entitatea pe care o reprezinți nu a fost identificată ca având o relație de afaceri atât cu OTP Bank cât și cu BT, persoanele autorizate pe conturile de la OTP Bank își vor păstra drepturile pe conturile transferate la BT (pentru mențiuni privind serviciile OTP Bank care permit efectuarea de operațiuni). 

    Ce se întâmplă cu pachetul de cont curent?

    Pachetele de cont curent de care entitatea pe care o reprezinți beneficiază  în prezent la OTP vor fi dezactivate începând cu data de 28.02.2025, și vor fi înlocuite cu pachete din oferta Băncii Transilvania, beneficiind în același timp de gratuitate la prețul pachetului nou activat până la data de 31.05.2025.  

    Ulterior, prețul acestora va fi cel din Broșura de Taxe și Comisioane pentru Persoane Juridice a Băncii Transilvania. 

    Bine de știut 

    Dacă, la data de 28.02.2025, societatea beneficiază de un pachet de cont curent la OTP Bank, dar și de un pachet de cont curent la Banca Transilvania, pachetul de cont curent de la OTP Bank va fi dezactivat, rămânând valabil cel contractat la Banca Transilvania.

    În situația în care pachetul activat pentru entitatea pe care o reprezinți nu corespunde nivelului de activitate de la momentul actual, vei putea activa pe site-ul BT sau în orice unitate a băncii un alt pachet din oferta Băncii Transilvania, sub rezerva indeplinirii condițiilor de eligibilitate.  

    În cazul în care societatea beneficiaza de condiții speciale de preț agreate cu OTP Bank pentru operațiunile de cont curent, acestea se vor menține în BT astfel:

    • Conform ofertelor agreate cu banca și având valabilitate după data de 28.02.2025;

    • Dacă oferta nu a fost modificată unilateral de bancă. 

    În cazul ofertelor ZERO Friday pentru Antreprenori, Primăvara cu ZERO costuri pentru Antreprenori, pe VIAŢĂ, Primăvara cu Zero costuri pentru Antreprenori, Vara cu Zero costuri pentru Antreprenori (Black Friday) facilitatea pentru Terminale POS/ E-COMMERCE / SOFT POS nu se vor prelua la Banca Transilvania. Colegii noștri iți stau la dispoziție cu o ofertă competitivă și cu POS-uri rapide, de ultimă generație. 

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.