Investiții, direct din app 4.8
Instalează

Hei, astea-s toate rezultatele

Nu s-au gasit rezultate

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Accesul la produse şi servicii în 21 februarie – 2 martie

    Detalii despre banking cu OTP Bank. Calendar

    Poți face banking cu OTP Bank România până în 28 februarie, ora 12.00. Cardurile OTP vor funcționa până în 1 martie, ora 21.30. 

    Integrarea Banca Transilvania – OTP Bank a intrat în linie dreaptă, iar ultima zi de activitate OTP Bank în România este 28 februarie 2025 (ora 12.00). Am pregătit informații care să te ajute ca trecerea de la OTP la BT să fie cât mai lină. 

    În 28 februarie – 2 martie transferăm produsele și serviciile OTP la Banca Transilvania, iar detaliile despre cum poți face banking cu OTP sunt următoarele.

    Operațiuni și produse în unitățile OTP Bank România

    • Actualizare date client până în 21 februarie, ora 17:00
    • Plăți salarii până în 28 februarie, ora 12:00
    • Depunere/ridicare de numerar până în 28 februarie, ora 12:00
    • Schimb valutar pe cont/cu numerar până în 28 februarie, ora 12:00

    Fonduri OTP Asset Management

    • Răscumpărări fonduri globale până în 13 februarie, ora 16:00
    • Răscumpărări fonduri OTP AM până în 25 februarie, ora 17:00
    • Subscrieri fonduri OTP AM până în 25 februarie, ora 17:00

    Depozite

    • Constituire/Desființare depozite până în 28 februarie, ora 12:00
    • Operațiuni produse de factoring comercial până în 27 februarie, ora 17:00

    Instrumente de debit

    • Cereri eliberare instrumente de debit până în 21 februarie, ora 17:00
    • Remitere încasare până în 25 februarie, ora 17:00 (interbancare), respectiv 27 februarie, ora 17:00 (intrabancare)
    • Plata până în 27 februarie, ora 17:00
    • Încasare până în 28 februarie, ora 12:00

    Cardurile OTP Bank România

    • Cardurile OTP pot fi folosite până în 1 martie, ora 21:30
    • Emitere/ Re-emitere până în 25 februarie, ora 17:00
    • Modificare limită de tranzacționare până în 28 februarie, ora 21:00, prin Call Center OTP
    • Preluare refuzuri la plată până în 28 februarie, ora 21:00, prin Call Center OTP
    • Re-emitere PIN până în 28 februarie, ora 21:00, prin Call Center OTP
    • Blocare/ Deblocare card până în 1 martie, ora 23:00, prin Card Helpdesk 
    • Utilizare carduri BT începând cu 2 martie, ora 7:00

    Operațiuni post-acordare credite prin OTP Bank România

    • Cerere de prelungire linie de credit scadentă până în 21 februarie, ora 12:00
    • Cerere de emitere scrisori de garanție sub plafon până în 27 februarie, ora 12:00
    • Cerere de prelungire scrisori de garanție până în 21 februarie, ora 12:00
    • Cerere de restructurare credit până în 21 februarie, ora 12:00
    • Cerere de novație/ conversie credit până în 21 februarie, ora 12:00
    • Transmitere instrucțiuni pentru efectuarea transferurilor externe (în cazul creditelor sindicalizate) până în 27 februarie, ora 17:00
    • Înregistrare rapoarte de evaluare actualizate până în 27 februarie, ora 12:00
    • Înregistrare polițe și polițe PAD până în 27 februarie, ora 12:00
    • Deblocari conturi/ blocari conturi (inclusiv pentru scontări) până în 28 februarie, ora 12:00
    • Tragere din linia de credit până în 28 februarie, ora 12:00
    • Rambursare până în 28 februarie, ora 12:00

    Rețeaua OTP Bank România

    Unitățile vor funcționa vineri, 28 februarie, până la ora 12:00.


    Call Center OTP Bank România

    Pot fi făcute apeluri către Call Center-ul OTP până în 28 februarie, la ora 21:00

    Canale digitale OTP Bank România

    Operațiunile prin Internet Banking și Mobile Banking, precum plățile, schimburile valutare sau debitările prin direct debit, rămân disponibile până în 28 februarie, la ora 12:00

    Banking cu BT, începând cu 2 martie

    • Începând cu 2 martie (ora 7.00) poți folosi cardul BT, emis pentru a înlocui cardul OTP Bank.
    • Începând cu 3 martie poți folosi celelalte servicii și produse ale Băncii Transilvania.

    Preocuparea noastră

    Preocuparea Băncii Transilvania și a OTP Bank este ca în special finalul lunii februarie și începutul lunii martie să aibă impact cât mai redus pentru tine, în calitate de client. Mulțumim pentru înțelegere. Suntem pe baricade.

    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.