Pentru a îndeplini obligațiile legale pe care le avem, pentru a vă pune la dispoziție soluția BT POS App pe care ați contractat-o pentru compania dumneavoastră și, după caz, pentru că avem interesul legitim de a preveni fraudele și de a comunica cu utilizatorii BT POS App pentru a le acorda suport și pentru a le solicita evaluarea calității soluției BT POS App utilizăm:
Date aferente cardurilor și tranzacțiilor
Când veți utiliza BT POS App, vom avea acces implicit la informații referitoare la: tranzacțiile efectuate de clienții dvs. cu cardul, PAN-ul aferent acestor carduri, ID-ul tranzacțiilor (RRN), sumele încasate în conturile companiei, inclusiv informații menționate la explicațiile plății. Deși acestă soluție este dedicată exclusiv clienților persoane juridice ai Băncii Transilvania, iar informațiile despre persoanele juridice nu sunt considerate, de regulă, date cu caracter personal, dacă aveți o entitate de tipul P.F.A., I.I., formă individuală de exercitare a unor profesii liberale (ex. cabinete individuale de avocați, notari, birouri de executori judecătorești etc.) trebuie să știți că informațiile despre acestea au regimul datelor cu caracter personal și banca le va trata cu respectarea prevederilor legale aplicabile în acest domeniu. De asemenea, prelucrăm datele cu caracter personal ale dumneavoastră și/ sau ale clienților dvs., cum ar fi beneficiarii încasărilor persoane fizice sau P.F.A., I.I., forme individuale de exercitare profesii liberale.
Date de contact
În baza contractului de achiziție a soluției BT POS App vom utiliza numărul de telefonal reprezentantului legal pentru transmiterea SMS-ului de validare a numărului de telefon și a datelor de login, iar adresa de e-mail pentru a vă transmite diverse rapoarte cu privire la tranzacțiile derulate prin intermediul soluției.
Pentru că avem interesul legitim de a vă acorda sprijin în utilizarea BT POS App (suport) și pentru că dorim să aflăm părerea dumneavoastră despre această soluție (evaluarea calității serviciilor) vom folosi date de contact pe care le-ați declarat băncii în calitatea dvs. de client pentru a vă contacta în acest scop. Aveți dreptul să vă opuneți unei asemenea contactări. Pentru detalii, citiți secțiunea privind drepturile de care beneficiați în legătură cu prelucrarea datelor dvs. personale.
Date colectate în scop de identificare și remediere a erorilor
Atunci când utilizați aplicația și apar erori tehnice, pentru identificarea și remedierea acestora vom capta următoarele date: device, sistem de operare, versiunea sistemului de operare, tipul și descrierea erorii.
Permisiuni solicitate în contextul utilizării aplicației
Atunci când instalați aplicația, vi se va solicita permisiunea pentru accesul la files and media a dispozitivului în situația în care doriți să încarcați o poză de profil, respectiv doriți să descărcați local chitanțele în format pdf.
În cazul în care doriți să încărcați o imagine de profil aplicația va accesa locația unde sunt stocate imaginile dvs., însă doar pentru a vă oferi posibilitatea să alegeți poza dorită. Privitor la celalaltă funcționalitate, după efectuarea plății veți avea posibilitatea de a salva local (pe dispozitivul dvs.) o copie a chitanței care dovedește efectuarea plății, iar ca dvs. să puteți beneficia de această opțiune, aplicația necesită acces la locația unde va salva chitanța. Operațiunea de salvare nu implică prelucrarea datelor deja stocate în acea locație.
Dacă veți refuza acordarea accesului la files and media nu veți putea utiliza aplicația BT POS App, deoarece funcționalitățile inerente ale aplicației necesită accesul la acestă locație. Reiterăm faptul că prin acordarea accesului datele dvs. cu caracter personal din files and media vor fi prelucrate exclusiv în scop de încărcare imagine de profil sau salvare chitanță.
Alte permisiuni necesare pentru utilizarea și funcționarea aplicației, astfel cum sunt stabilite de furnizorul sistemului de operare al dispozitivului pe care îl utilizați și pentru care nu este necesar acordul explicit al utilizatorului, sunt prezentate detaliat în secțiunea „Permisiuni” din magazinul Play Store/ Apple Store pentru aplicația BT POS App (ex. permisiuni pentru a vă anunța când nu aveți conexiune la Internet).