This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Serviciului Afișare Nume Beneficiar (SANB)


    1. Ce reprezintă Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB)?


    Banca Transilvania S.A. (“BT”, “banca”, “noi”) împreună cu alte bănci din România (“bănci participante”) oferă Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB), pentru prevenirea fraudelor la care pot fi expuși clienții lor persoane fizice. .

    Acest serviciu este disponibil clienților băncilor participante care inițiază plăți către conturi deschise la o altă bancă participantă din cadrul unor aplicații de plată/ de internet banking. SANB implică afișarea trunchiată, către inițiatorul plății - client al unei bănci participante - a numelui trunchiat al beneficiarului plății - client al altei bănci participante. Detalii despre SANB regăsiți pe site-ul BT aici.

    SANB poate funcționa doar dacă băncile participante realizează un schimb de informații necesare afișării trunchiate a numelui beneficiarului plății. Atunci când identifică direct sau indirect o persoană fizică, aceste informații sunt date cu caracter personal.

    Întrucât sunteți client BT (bancă participantă), datele dumneavoastră personale sunt prelucrate în cadrul SANB. Astfel, dumneavoastră sunteți o persoană vizată de prelucrare și vă aducem la cunoștință prin această notă de informare detalii despre aceasta.

    Pentru evitarea oricărui dubiu, toate informațiile din această notă de informare se referă la datele dumneavoastră prelucrate pentru furnizarea serviciului SANB. Prelucrările datelor ce vă aparțin realizate de Banca Transilvania, ca operator independent, în contextul calității de client BT pe care o aveți se supun prevederilor Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT.

    2. Operatorii datelor cu caracter personal


    Schimbul de informații necesar funcționării SANB se va realiza prin intermediul unei baze de date comune, care va fi gestionată de Societatea de Transfer de Fonduri și Decontări (“Transfond”).

    Băncile participante și Transfond vor prelucra datele persoanelor vizate în calitate de operatori asociați, așa cum acest termen este definit în Regulamentul general privind protecția datelor (“GDPR”) și au stabilit printr-un acord responsabilitățile lor în ceea ce privește îndeplinirea obligațiilor impuse prin GDPR, mai ales a celor legate de confidențialitatea și securitatea datelor personale, precum și rolul și raportul lor față de aceste persoane.

    Lista băncilor participante la SANB poate suferi modificări, prin aderarea sau, după caz, retragerea din SANB a unora dintre acestea. Lista actualizată la zi a tuturor băncilor participante la SANB, o regăsiți aici.

    3. Scopul prelucrării, categoriile de date prelucrate și destinatarii acestora


    Schimbul de date cu caracter personal se realizează de către operatorii asociați exclusiv în scopul afișării numelui trunchiat al beneficiarului pentru clienții băncilor participante, pentru prevenirea fraudelor.

    Categoriile de date personale prelucrate sunt prenumele (unul sau mai multe, după caz), inițiala numelui dumneavoastră de familie și codul IBAN al contului/ conturilor deschise la o bancă participantă.

    Ca bancă participantă la SANB, BT trimite către Transfond prenumele și inițiala numelui dumneavoastră, alături de codul IBAN al contului/ conturilor deschise la BT.

    În cazul datelor dumneavoastră aferente conturilor BT, noi suntem operatorul care colectează aceste date și le transmite către operatorul asociat Transfond, la nivelul căruia datele vor fi stocate. Ulterior, în cazul în care un client al unei bănci participante inițiază o plată către un cont al dumneavoastră deschis la BT, aceste date ce vă privesc vor deveni accesibile și băncii participante de unde persoana inițiază plata și, implicit, clientului acelei bănci inițiator al plății (după ce introduce el însuși codul IBAN al contului dumneavoastră BT în aplicația de plată). Acestuia îi vor fi afișate prenumele (integral) și inițiala numelui dumneavoastră, așa cum sunt ele înregistrate în evidențele BT, indiferent dacă plata va fi sau nu finalizată.

    Totodată, dacă dumneavoastră inițiați o plată dintr-o aplicație BT de plată/ internet banking/ aplicație a unui terț prestator de servicii de plată, autorizat ca atare, către contul unui client de la altă bancă participantă, vi se vor afișa prenumele și inițiala numelui acestuia, așa cum se regăsesc înregistrate la respectiva bancă participantă, după ce introduceți codul IBAN al contului clientului de la acea bancă participantă.

    4. Temeiul prelucrării datelor personale și consecințele refuzului de a vă fi prelucrate


    Temeiul prelucrării datelor dumneavoastră personale este interesul legitim al băncilor participante de a asigura un instrument de prevenire a fraudelor în cazul plăților interbancare inițiate prin intermediul aplicațiilor de plată/ de internet banking.

    Dacă refuzați ca datele dumneavoastră personale să fie prelucrate pentru SANB, unui client al unei bănci participante care dorește să inițieze o plată către dvs. din internet banking nu îi va fi afișat numele dvs. trunchiat și, astfel, în cazul în care greșește un caracter din codul dvs. IBAN, este posibil ca suma pentru dumneavoastră să ajungă la o altă persoană.


    5. Perioada stocării datelor cu caracter personal în contextul SANB


    Datele dumneavoastră cu caracter personal aferente SANB vor fi stocate în baza de date Transfond, și vor fi astfel disponibile - după caz - celorlalte bănci participante și clienților acestora inițiatori ai plăților, atâta vreme cât sunteți client BT și Banca Transilvania este participantă la SANB.

    6. Drepturile care vă sunt garantate


    În legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale în cadrul SANB, vă este garantată exercitarea drepturilor prevăzute de GDPR. Vă puteți exercita aceste drepturi la oricare dintre operatorii asociați, la datele de contact ale responsabililor lor cu protecția datelor (DPO) regăsite în Politicile de confidențialitate de pe site-urile fiecăruia. De regulă, fiecare operator va răspunde cererilor prin care persoanele vizate își exercită drepturi legate de prelucrarea pentru care respectivul operator este răspunzător, dar, în caz de nevoie, operatorii asociați, prin intermediul Transfond, se vor informa reciproc și își vor furniza informațiile necesare pentru a putea răspunde oricăror cereri ale persoanelor vizate.

    Drepturile care vă sunt garantate sunt: dreptul de informare (ne îndeplinim obligația de a vă informa prin prezenta notă de informare), dreptul de opoziție cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră pentru SANB, dreptul de acces la datele prelucrate, dreptul la rectificarea datelor, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a vă adresa cu o plângere Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP).

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT4
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Investiții, direct din app 4.8
    Instalează

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.