Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul efectuării tranzacțiilor ocazionale

    Versiunea 1 din data de 18.12.2024

    Operatorul datelor și persoanele vizate

    Banca Transilvania S.A. (“banca”, “BT”) prelucrează datele personale ale persoanelor fizice care realizează în unitățile băncii sau prin echipamentele BT tranzacții ocazionale (ex. depuneri de sume în numerar în conturi BT pe care nu au nici o calitate, schimburi valutare, transferuri de bani prin Western Union, plăți către furnizori de utilități, retrageri de sume reprezentând dividende), numite și clienți ocazionali, precum și, după caz, datele beneficiarilor reali ai clienților ocazionali (împreuna “persoane vizate”).

    Scopurile prelucrării datelor personale

    Datele persoanale se prelucrează în contextul tranzacțiilor ocazionale în următoarele scopuri principale:

    • aplicarea măsurilor privind cunoașterea clientelei pentru prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului (inclusiv verificarea identității și identificarea).
    • încheierea și executarea contractului pentru tranzacții ocazionale (inclusiv procesarea/ decontarea acestei tranzacții);

    Categoriile de date personale prelucrate și sursa acestora

    În contextul tranzacțiilor ocazionale, BT prelucrează, după caz, următoarele categorii de date personale:

    • date de identificare: date regăsite în actul de identitate sau pașaportul cu care vă identificați, inclusiv copia acestui act, când suntem obligați de lege, semnătura, țara de rezidență fiscală;
    • date financiare despre tranzacția ocazională (ex. suma, valuta, beneficiarul plății, explicații/ detalii privind tranzacția, referința/ identificatorul tranzacției) și istoricul tranzacțiilor ocazionale realizate la BT;
    • date de contact: număr de telefon, adresă de e-mail;
    • alte date personale impuse de lege, în funcție de specificul tranzacției;

    Colectăm datele clienților ocazionali direct de la aceștia. În cazul beneficiarilor lor reali, colectăm datele persoanele de la clienții ocazionali care ni le furnizează.

    Ce temeiuri legale stau la baza prelucrării datelor personale și ce se întâmplă dacă refuzați prelucrarea

    Banca prelucrează datele personale în temeiul obligațiilor legale care îi sunt aplicabile (ex. legislația privind cunoașterea clientelei pentru prevenirea spălării banilor si finanțării terorismului, legislația privind serviciile de plată), precum și pentru încheierea și executarea contractului aferent tranzacției ocazionale solicitate. Dacă refuzați prelucrarea acestor date personale, nu vom putea procesa tranzacția ocazională.

    De asemenea, pentru reducerea timpilor de așteptare la ghișeele băncii, avem interesul legitim de a utiliza datele prelucrate în contextul unei tranzacții ocazionale sau, după caz, date personale pe care le deținem despre dvs. din perspectiva de client obișnuit al băncii și pentru eventualele tranzacții ocazionale viitoare.

    Pe ce perioadă păstrăm datele personale 

    Datele personale se păstrează 5 ani de la data tranzacției ocazionale, perioadă care poate fi prelungită în condițiile legislației specifice. La împlinirea termenului legal de păstrare, banca va sterge/ anonimiza datele, dacă nu există alte dispoziții legale care să impună păstrarea lor în continuare (ex: Codul de procedură fiscală impune păstrarea datelor 10 ani de la data tranzacției ocazionale).

    Cui dezvăluim datele personale 

    Categoriile de destinatari cărora le dezvăluim datele personale, după caz, sunt:

    • alți Clienți (clientul BT beneficiar al sumelor care fac obiectul tranzacției ocazionale)
    • parteneri contractuali (prestatori de servicii) utilizați în activitatea BT
    • autorități și instituții publice către care avem obligația legală (ex. ANAF și ONPCSB) sau, după caz, interesul legitim (ex. instanțe judecătorești) să dezvăluim datele personale prelucrate în contextul tranzacțiilor ocazionale.

    Acestă notă de informare se completează cu Politica Băncii Transilvania S.A. privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal în cadrul activitații bancare  ("Politica de confidențialitate"), mai ales cu prevederi din secțiunea C pct. 2 din aceasta. Politica de confidențialitate se regăsește pe site-ul www.bancatransilvania.ro  sau, la cerere, în orice unitate a băncii. În Politica de confidențialitate sunt menționate inclusiv drepturile care pot fi exercitate de persoanele vizate și modalitățile de exercitare, precum și datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO BT).

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.