Investiții, direct din app 4.8
Instalează

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Nota de informare privind prelucrarea de către Banca Transilvania S.A. a datelor cu caracter personal în contextul operațiunilor bancare de depunere sume în numerar

    Versiune aplicabilă începand cu data de 11.06.2021

    Banca Transilvania, S.A., (denumită în continuare și “banca”, “BT”, “noi”), vă aduce la cunoștință prin prezenta notă specifică de informare cum intenționează să prelucreze datele dumneavoastră atunci când depuneți, în calitate de client ocazional BT, sume în numerar în conturi deschise la BT pe care nu aveți nicio calitate (inclusiv Clienții obișnuiți ai băncii – clienți BT - care depun asemenea sume în conturi pe care nu au nicio calitate vor fi clienți ocazionali).

    Prezenta notă de informare se completează cu prevederile Politicii de confidențialitate BT (denumită în continuare și “Politica”), pe care vă recomandăm să o consultați. În cadrul Politicii veți regăsi inclusiv definiția “clientului ocazional BT”, precum alte detalii despre prelucrarea datelor acestei categorii de persoane vizate, cu precădere în secțiunea C a acestei Politici, regăsită pe website-ul BT www.bancatransilvania.ro.

    Atunci când acționați în relație cu noi în calitate de client ocazional BT, pentru depunerea la ghișeele unităților noastre a unei sume în numerar - în conturi BT pe care nu aveți calitatea de titular de cont, împuternicit, delegat cu drepturi de depunere sume în numerar - este necesar să vă identificăm în baza unui act de identitate valabil și să prelucrăm în evidențele noastre următoarele date cu caracter personal ce vă privesc- nume, prenume, seria și numărul actului de identitate, CNP, domiciliul, detalii privind suma depusă și explicații privind natura plății (ce reprezintă plata).

    În unele cazuri prevăzute de lege, va fi necesar să realizăm și să reținem copia actului dumneavoastră de identitate.

    Vă prelucrăm aceste date, după caz, în scopurile principale referitoare la:

    • verificarea identității, în vederea prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului; În cazul tranzacțiilor ocazionale derulate prin unitățile băncii identitatea se verifică în baza actelor de identitate aflate în termenul de valabilitate, care trebuie prezentate în original, iar în cazul utilizării echipamentelor BT prin intermediul altor informații despre plătitor aflate în evidențele băncii;
    • cunoașterea clientelei pentru prevenirea spălării banilor şi finanţării terorismului, inclusiv verificarea pe bază de risc, prin aplicarea măsurilor de cunoaștere a clientelei;
    • încheierea și executarea contractului aferent tranzacției ocazionale;
    • evaluarea și monitorizarea comportamentului financiar-comercial în vederea detectării tranzacțiilor neobișnuite și a tranzacțiilor suspecte, conform obligațiilor legale de cunoaștere a clientelei instituite în sarcina băncii pentru prevenirea spălării banilor şi finanţării terorismului;
    • decontarea tranzațiilor bancare;

    precum și, în funcție de situație, în alte scopuri strâns legate de cele principale, respectiv pentru:

    • realizarea și transmiterea de raportări către instituțiile competente să le recepționeze, în conformitate cu prevederile legale aplicabile băncii (precum, dar fără a se limita la: rapoarte despre incidentele de plăți la Centrala Incidentelor de Plăți din cadrul BNR, declararea tranzacțiilor ce depășesc cuantumul stabilit de lege către Oficiul Național de Prevenire si Combatere a Spălarii Banilor);
    • realizarea analizelor și ținerea evidențelor de gestiune economică, financiară și/sau administrativă a băncii;
    • administrarea în cadrul departamentelor interne a serviciilor și produselor oferite de bancă;
    • apărarea în justiție a drepturilor și intereselor băncii, soluționarea litigiilor, investigațiilor sau oricăror altor petiții/plângeri/solicitări în care banca este implicată;
    • efectuarea controalelor de risc asupra procedurilor și proceselor băncii, precum și realizarea activităților de audit sau investigații;
    • monitorizarea/securităţii persoanelor, a spaţiilor şi/sau bunurilor băncii sau ale vizitatorilor unităților acesteia;
    • luarea de măsuri/furnizarea de informații sau răspunsuri la cererile/sesizările/reclamațiile de orice natură adresate băncii de orice persoană și/sau de autorități sau instituții, pe orice canal, inclusiv prin intermediul serviciilor de comunicații electronice și internet;
    • efectuarea de analize interne (inclusiv statistice);
    • arhivarea - atât în format fizic, cât și electronic - a documentelor, realizarea copiilor de siguranță (back-up);
    • realizarea de servicii de registratură și secretariat cu privire la corespondența adresată băncii și/sau expediată de aceasta, precum și pentru desfășurarea activităților de curierat;
    • asigurarea securitatii sistemelor informatice utilizate de BT și a spațiilor fizice în care banca își desfășoară activitatea;
    • prevenirea fraudelor;

    Prelucrăm aceste date în principal în temeiul obligațiilor noastre legale în vederea îndeplinirii unei sarcini stabilite în interesul public, precum și pentru încheierea/executarea contractului aferent tranzacției ocazionale.

    Refuzul de a vi se prelucra aceste date în scopurile indicate va putea face imposibilă operarea tranzacției solicitate.

    Pentru reducerea timpilor de așteptare la ghișeele băncii, justificăm interesul legitim de a utiliza aceste date și pentru eventualele tranzacții de depunere numerar pe care le veți solicita în viitor. În cazul anulării tranzacției, va fi nevoie să vă contactăm în vederea returnării sumei depuse. Dacă avem deja în evidențele noastre datele dumneavoastră de contact, le vom utiliza în acest scop (ex. dacă aveți și calitatea de client obișnuit al băncii – client BT- avem datele dumneavoastră de contact pe care ni le-ați furnizat pentru derularea respectivei relații contractuale obișnuite).

    Dacă nu ați declarat însă date de contact băncii, prin completarea oricărei asemenea date (număr de telefon, adresa de e-mail) în formularul de informare care vă este înmânat cu ocazia depunerilor în numerar inițiate la ghișee, vă exprimați consimțământul pentru utilizarea acestora în vederea contactării dumneavoastră pentru returnarea sumei, inclusiv la depuneri viitoare de numerar, până la momentul când ne veți solicita încetarea prelucrării datelor de contact în acest scop și/ sau modificarea acestora.

    În Politica de confidențialitate BT regăsiți și detalii despre drepturile de care beneficiați în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră în scopurile indicate, despre modalitățile în care puteți să vă exercitați aceste drepturi sau despre cum puteți să contactați responsabilul cu protecția datelor desemnat de BT (DPO BT).

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.