Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Nota de informare referitoare la prelucrarea datelor personale cu ocazia încheierii și pe parcursul derulării unui contract de credit (card sau non-card) încheiat cu Banca Transilvania S.A.

    Versiune aplicabilă începand cu data de 11.06.2021

  • 1. Prevederi generale

    Banca Transilvania, S.A., (denumită în continuare și “banca”, “BT”, “noi”), vă aduce la cunoștință prin prezenta notă specifică de informare cum intenționează să prelucreze datele dumneavoastră, în scopul principal al încheierii și executării unui contract de creditare pe care l-ați încheiat cu banca.

    Prezenta este o notă de informare specifică, referitoare la prelucrarea datelor personale în scopul încheierii și derulării unui contract de credit. Prevederile acestei note se completează cu Nota de informare generală privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, în care regăsiți prezentate detaliat toate celelalte scopuri în care vi se prelucrează datele. Nota de informare generală este parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, regăsită pe website-ul www.bancatransilvania.ro și poate fi obținută la cerere în orice unitate BT.

    Banca Transilvania S.A cu sediul în mun. Cluj-Napoca, str. Calea Dorobanților, nr. 30-36, jud. Cluj prelucrează în calitate de operator datele dumneavoastră personale pentru încheierea și derularea contractului de credit încheiat cu Banca și, după caz, a contractului de garanție - accesoriu al contractului de credit.

    3. Obligația furnizării datelor și consecințele nerespectării acesteia

    Furnizarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară în scopul menționat la punctul (2). Refuzul de a vi se prelucra datele personale necesare realizării scopului menționat, va conduce la imposibilitatea Băncii de a vă oferi creditul solicitat.

    4. Categorii de date personale prelucrate

    Datele personale prelucrate de Bancă în scopul menționat la punctul (2) sunt cele despre care ați luat cunoștință că sunt prelucrate în cadrul etapei de preofertare/ analiză a cererii de credit, la care se adaugă alte asemenea date care au fost completate și/ sau primite de la dumneavoastră cu ocazia/ pentru încheierea contractului de credit, împreună cu accesoriile acestuia. Cu ocazia încheierii contractului vi se va aloca un cod IBAN aferent creditului contractat, prin care se vor derula plățile aferente acestuia. În plus, în cazul cardurilor de credit, acestea vor conține pe lângă numele și prenumele deținătorului, numărul cardului (PAN), precum și informații legate de data expirării cardului și codul CVV.

    5. Destinatarii datelor

    Datele personale prelucrate în scopul menționat la punctul (2) sunt dezvăluite sau transferate în conformitate cu temeiurile legale aplicabile, în funcție de situație și doar în condiții care asigură deplină confidențialitate și siguranță a datelor, următoarelor categorii de destinatari- Biroul de Credit S.A. și Participanții la acest sistem, societăți de asigurare, societăți de evaluare, prestatori de servicii utilizați de Banca în cadrul procesului de creditare, societăți de recuperare a debitelor, OCPI, Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară (RNPM), autorități și instituții publice, notari publici, avocați, executori judecătorești, Centrala Riscului de Credit*, societăți (fonduri) de garantare a diverselor tipuri de produse de creditare, partenerii Băncii- Rotary și Flying Blue, pentru cardurile de credit emise în colaborare cu aceștia.

    *Banca are obligația legală de a raporta către Centrala Riscurilor de Credit (CRC) informaţia de risc de credit pentru fiecare debitor care îndeplineşte condiţia de a fi raportat (cuprinde datele de identificare ale unui debitor, persoană fizică sau persoană juridică nonbancară, şi operaţiunile în lei şi în valută prin care Banca se expune la risc faţă de acel debitor), respectiv să fi înregistrat faţă de acesta un risc individual, precum şi informaţia despre fraudele cu carduri constatate.

    ** Banca are interesul legitim de a raporta în Sistemul Biroului de Credit, la care au acces și ceilalți Participanți (în principal instituții de credit și instituții financiare nebancare) datele dumneavoastră personale în cazul în care veți înregistra întârzieri la plata creditului de cel puțin 30 de zile, după înștiințarea dvs. prealabilă în acest sens cu cel puțin 15 zile înainte de data raportării.

    6. Durata stocării datelor personale

    Datele personale prelucrate în scopul indicat la punctul (2) sunt stocate în evidențele Băncii pentru perioade limitate stabilite legal (ex. conform legislației în domeniul financiar contabil) sau intern.

    Acele date personale care sunt prelucrate în sistemul Biroul de Credit și dezvaluite Participanților la acest sistem se stochează în evidențele acestei instituții timp de 4 ani de la data actualizării. În evidențele Centralei Riscului de Credit datele raportate în temeiul obligației legale pe care Banca o are, respectiv informațiile de risc de credit şi informaţiile despre fraudele cu carduri sunt menţinute pe o perioadă de 7 ani de la data înscrierii.

    7. Drepturile persoanelor vizate privind prelucrarea datelor cu caracter personal

    În calitate de persoană vizată, vă puteți exercita drepturile prevăzute de Regulamentul UE 679/2016 - Regulamentul General privind Protecția Datelor: dreptul de acces, dreptul de rectificare a datelor, dreptul de ștergere a datelor, dreptul la restricționarea datelor, dreptul de a se opune prelucrării.

    Aceste drepturi pot fi exercitate astfel:

    • la Bancă, prin transmiterea unei cereri scrise la adresa băncii din mun. Cluj-Napoca, str. Calea Dorobanților, nr. 30-36, jud. Cluj, cu mențiunea – „în atenția responsabilului cu protecția datelor (DPO)” sau pe cale electronică la adresa de e-mail dpo@btrl.ro.
    • prin accesarea în mod securizat a site-ului Biroului de Credit (www.birouldecredit.ro), în cazul datelor prelucrate în Sistemul Biroului de Credit, precum și dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și justiției.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.