This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul platformei BT Visual Help

    Versiune aplicabilă începand cu data de 19.07.2024

    1. Operatorul datelor și persoanele vizate

    Banca Transilvania S.A. (denumită în continuare și „banca” sau „BT”) cu datele de identificare si de contact prezentate în Nota de informare generală privind prelucrarea și proțectia datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, vă prelucrează date cu caracter personal dacă utilizați platforma- BT VISUAL HELP (denumită în continuare „platformă”). Ca utilizator al platformei, sunteți persoana vizată de această prelucrare.

    BT Visual Help este o platformă oferită clienților BT (persoane fizice sau juridice) care au cel puțin un cont curent deschis pe numele lor la BT și un card atașat acestuia, în condițiile prevăzute de Termenii și condițiile de utilizare BT Visual Help, pe care vă recomandăm să îi consultați.

    2. Scopurile și temeiurile prelucrării  datelor. Categorii de date personale și consecințele refuzului de a vă fi prelucrate datele

    • Pentru verificarea identității și a calității de client BT

    Pentru a putea utiliza platforma, va trebui să verificăm dacă sunteți client BT titular de cont persoană fizică, iar în cazul clienților persoane juridice, reprezentant legal al acesteia. Realizăm aceste verificări în conformitate cu obligațiile noastre legale și pentru că avem interesul legitim de a preveni fraudele. În acest scop al verificării identității, vă vom verifica numărul de telefon de pe care sunați, pentru a ne asigura că acesta este cel pe care l-ați declarat băncii.

     În cazul persoanelor juridice* colectăm în plus și verificăm codul unic de înregistrare (respectiv CUI-ul în cazul persoanei juridice, inclusiv în cazul persoanelor fizice autorizate sau codul de înregistrare fiscală - CIF- în cazul persoanelor care exercită profesii liberale).


    *Deși informațiile despre persoane juridice nu sunt considerate de regulă date cu caracter personal, cele ale entităților de tipul P.F.A., I.I., forme individuale de exercitare a unor profesii liberale (ex. cabinete individuale de avocați, notari, birouri de executori judecătorești, medici etc.)  - denumite în continuare „profesioniști” - au regimul datelor cu caracter personal și le vom prelucra în mod adecvat.

    Dacă, pe baza numărului de telefon de pe care apelați, identificăm că sunteți utilizator BT Pay și întruniți condițiile de eligibilitate (ex. aveți cel puțin un card înrolat în aplicație, ați parcurs procesul de identificare necesar pentru BT Pay etc.) veți putea să vă confirmați identitatea prin accesarea (în timpul limită) unei notificări de tip push, pe care o veți primi în această aplicație.

    În schimb, dacă nu sunteți utilizator BT Pay, dacă utilizați această aplicație, dar nu întruniți toate condițiile de eligibilitate pentru confirmarea identității prin aceasta sau dacă nu doriți să vă confirmați identitatea prin BT Pay, vi se va solicita direct introducerea datelor personale constând în CNP-ul și, după caz codul unic de înregistrare (acesta din urmă, dacă solicitați accesul pentru un client profesionist).

    Refuzul de a aproba identificarea prin una din metodele menționate anterior, ne va face imposibilă verificarea calității dumneavoastră, astfel încât nu veți putea utiliza platforma.

    • Pentru furnizarea serviciilor BT oferite în cadrul platformei

    După identificarea dumneavoastră,  veți putea efectua operațiunile prevăzute în cadrul termenilor și condițiilor acestei platforme. În acest scop, vom prelucra, în temeiul executării contractului pe care îl aveți încheiat cu banca, următoarele informații, care sunt date cu caracter personal atunci când aparțin persoanelor fizice sau profesioniștilor:

    • detaliile conturilor: denumire cont, valuta, IBAN, sold, număr puncte Star pentru conturile de card de credit incluse în programul de fidelitate Star BT, detaliile tranzacțiilor, ale sumelor blocate și ale obligațiilor de plată, conform prevederilor Termenilor și condițiilor de utilizare BT VISUAL HELP
    • adresa de e-mail declarată în relația cu banca pe care vi se trimite extrasul de cont curent sau cont de card de credit, pentru o perioadă solicitată, respectiv pentru comunicările ulterioare înregistrării solicitării de contestare a unei tranzacții cu cardul, atunci când sunt necesare comunicări ulterioare în vederea soluționării cazului
    • lista IBAN-urilor conturilor curente deschise la bancă
    • detaliile cardului/ cardurilor: tip card (Visa/ MasterCard), denumire produs, nume posesor/ utilizator card, număr card (primele 4 și ultimele 4 cifre)
    • informații despre limitele de tranzacționare zilnice: număr de tranzacții, retragere numerar de la ATM, plăți cu cardul în magazine, plăți online cu CVV, plăți online fără CVV
    • informații despre credite non-card: denumire produs, cont de credit, valoare rată, valuta, data următoarei rate, data ultimei rate achitate, data maturității creditului, data contractării creditului, rata dobânzii, tipul dobânzii, soldul inițial al creditului, soldul actual al creditului, informații despre restanțe la credite: principal restant, dobânda restantă, comision și penalizare
    • informații despre depozite: denumirea produsului, contul, valuta, suma actuală, rata dobânzii, data înființării, data maturității, dobânda la zi, capitalizare
    • informații despre conturile de economii: denumirea produsului, contul, valuta, suma actuală, rata dobânzii, data înființării, dobânda la zi
    • informații despre popririle active

    3. Perioada păstrării datelor cu caracter personal prelucrate în cadrul platformei BT Visual Help

    Datele dumneavoastră, în calitate de client BT, precum și datele privind operațiunile derulate prin intermediul BT Visual Help vor fi păstrate pe o perioadă, de regulă, de 5 ani de la încetarea relației de afaceri a clientului persoană fizică sau juridică cu banca, conform prevederilor legale aplicabile în domeniul cunoașterii clientelei, cu excepția situațiilor în care alte dispoziții legale impun păstrarea în continuare a datelor.

    Orice alte date introduse în platformă sau la care BT a avut acces vor fi păstrate pe perioada de maximum 3 ani de la data când încetați utilizarea platfomei, exceptând situaţiile pentru care legea prevede un alt termen, caz în care se va aplica termenul prevăzut de lege.

    4. Destinatarii datelor cu caracter personal prelucrate în cadrul platformei BT Visual Help

    La unele dintre datele cu caracter personal prelucrate în cadrul platformei pot avea acces, conform nevoii de a cunoaște, prestatori de servicii care ne sprijină în oferirea platformei, care acționează asupra acestor date ca persoană împuternicită a băncii.

    5. Drepturile persoanei vizate

    În conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor („GDPR”), precum și a altor acte normative aplicabile în domeniul prelucrării și protecției datelor cu caracter personal, în calitate de persoană vizată (client BT) de prelucrarea unor date cu caracter personal în contextul utilizării platformei BT Visual Help, beneficiați de drepturile prezentate detaliat în cadrul Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BTparte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, regasită pe website-ul Banca Transilvania  inclusiv în secțiunea Privacy Hub a acestuia, sau, la cerere, în orice unitate a băncii.

    În nota generală menționată regăsiți inclusiv detalii despre modalitățile în care puteți să vă exercitați aceste drepturi.

    6. Alte mențiuni

    Această notă de informare specifică o puteți regăsi oricând pe site-ul băncii www.bancatransilvania.ro, în secțiunea Privacy Hub sau o puteți obține la cerere din orice unitate BT. Putem revizui această informare la anumite intervale de timp, fără a crea condiții mai puțin favorabile din punct de vedere al prelucrării și protecției datelor cu caracter personal.

    Dacă, în orice moment, apreciați că maniera în care BT intenționează să prelucreze datele cu caracter personal în platformă nu corespunde prevederilor legale și/ sau exigențelor dumneavoastră, puteți să ne sesizați aceste aspecte la adresa de contact a responsabilului BT cu protecția datelor dpo@btrl.ro și/sau să încetați utilizarea BT VISUAL HELP.