This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    • Înapoi
    • | Prima pagină
    • Nota de informare privind prelucrarea in BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori atasati la contul parintelui

    Nota de informare privind prelucrarea în BT PAY a datelor personale ale utilizatorilor minori atașați la contul părintelui

    Versiune aplicabilă de la data de 14 iunie 2024

    1. Despre această notă de informare


    Te rugăm să citești această notă de informare dacă:

    sau

    • ești un părinte/tutore/reprezentant legal (“părinte”) al unui minor care are cel puțin 8 ani împliniți și care nu a împlinit încă 18 ani și intenționezi să îi permiți acestuia folosirea funcționalităților BT Pay cu un card emis pe numele său dar care este atașat contului deschis pe numele tău

    Această informare ar trebui citită înainte ca un copil să înceapă instalarea BT Pay.

    Prin aceasta informare, Banca Transilvania (“BT”, “banca”) aduce la cunoștința copilului și a părintelui său cum cum va folosi datele personale ale copilului în BT Pay.

    Când scriem în această informare “date personale” sau “date”, ne referim la orice informație care identifică copilul, direct sau indirect (ex. nume, prenume, număr de telefon, tranzacțiile pe care copilul le realizează prin BT Pay, numărul cardului copilului etc) iar când scriem că folosim, colectăm, verificăm, păstrăm asemenea date înseamnă că le “prelucrăm”.

    Dacă nu înțelegeți unele cuvinte folosite în această informare sau aveți nelămuriri despre cum folosește BT datele copilului în BT Pay, puteți să ne scrieți la adresa de e-mail dpo@btrl.ro. Persoana numită la BT ca responsabil cu protecția datelor personale (în continuare o numim “DPO BT”) vă va ajuta cu răspunsuri. Recomandăm ca minorul să nu folosească serviciile din BT Pay disponibile pentru utilizatorii din categoria sa de vârsta dacă nu înțelegeți această informare.

    Dacă modificăm această informare vom anunța prin mesaje în BT Pay. Versiunea acestei informări care se aplică și data de la care este aplicabilă această versiune sunt disponibile în BT Pay sau pe site-ul nostru – www.bancatransilvania.ro - în secțiunea Privacy Hub.

    2. Cine prelucrează datele personale ale copilului în BT Pay


    Datele persoanele ale minorului în BT Pay sunt colectate și folosite de Banca Transilvania S.A. Detalii despre cine este BT și cum poate fi aceasta contactată regăsești în secțiunea III din Nota de informare generală privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, în care BT își informează clienții despre cum le folosește, la modul general, datele personale.

    3. Pentru ce folosim datele copilului în BT Pay și în ce temeiuri


    Folosim datele copilului în BT Pay pentru:

    • prevenirea fraudelor (ex. pentru ca persoane care nu au dreptul, să nu primească acces la datele și banii copilului și sumele care sunt în contul asociat cardului său);
    • încheierea și executarea contractului aferent serviciului BT Pay pentru minorii de 8 - 14 ani;
    • transmiterea de informări în BT Pay (informări de actualizarea versiunilor BT Pay sau informări prin push notifications, dacă sunt activate diferitele tipuri de notificări din BT Pay);
    • analize interne (inclusiv statistice), pentru a analiza dacă BT Pay funcționează corespunzător;
    • arhivarea informațiilor și documentelor (păstrarea la bancă a datelor și tranzacțiilor efectuate din BT Pay);
    • asigurarea securității BT Pay (BT Pay este o aplicație bancară în care trebuie să protejăm datele și banii utilizatorilor care folosesc această Aplicație).

    Temeiurile în care prelucrăm aceste date sunt, în funcție de situație, cele din secțiunea VII din Nota de informare generală pentru Clienții BT, indicată mai sus.

    4. Ce date personale ale copilului folosim în BT Pay


    • date de identificare: nume, prenume, codul numeric personal (C.N.P.), data nașterii (extrasă din CNP), cetățenia;
    • informații despre situaţia familială – relația dintre copil și părintele care i-a acordat dreptul/acces să folosească BT Pay pentru minori;
    • vârsta, pentru a verifica dacă minorul poate folosi BT Pay disponibil pentru categoria de vârstă 8 ani – 18 ani neîmpliniți, precum și pentru a stopa folosirea acestui serviciu când împlinește 18 ani;
    • date de contact: număr de telefon (pentru trimitere de coduri unice pentru a verifica dacă minorul are acces la acest număr și pentru folosirea unor servicii din BT Pay disponibile acestuia);
    • date financiare: date despre tranzacțiile realizate cu cardul BT emis pe numele copilului, date despre conturile BT la care este atașat cardul BT al copilului înregistrat în BT Pay (deși contul este deschis pe numele părintelui, cardul copilului fiind asociat acestuia, tranzacțiile realizate prin acest cont identifică indirect copilul);
    • identificatori: datele cardurilor BT și codurile IBAN ale conturilor BT (ale părintelui) la care sunt atașate cardurile BT ale copilului, identificatori ai telefonului (ex. device ID, metoda de securizare, tip sistem de operare, model telefon), coduri unice (SMS-OTP) trimise pe numărul de telefon declarat la BT de părinte pentru cardul copilului, metoda de plată aleasă pentru BT Pay;
    • informații referitoare la locația efectuării anumitor tranzacții (ex. când copilul plătește cu BT Pay la anumite magazine, vom știi indirect că s-a aflat în locul unde este situat acel magazin la data și ora când a făcut plata sau dacă foloște BT Pay pentru retragere de numerar de la ATM-uri BT, vom știi că se afla în locația acelui ATM BT la data și ora respective)
    • alte date personale:

    - ca orice aplicație, BT Pay va solicita unele permisiuni. Astfel, BT Pay:

    a. va avea acces să citească din telefonul folosit de copil SMS-urile trimise de BT, pentru precompletarea codurilor SMS-OTP în Aplicație;

    b. va putea verifica dacă telefonul are funcție NFC și dacă aceasta e activată când copilul va încerca să facă plăți cu telefonul în magazine;

    c. va verifica dacă telefonul folosit are sistem de operare Android sau IOS pentru a ușura înregistrarea cardurilor în Apple Pay,

    d. când copilul inițiază transferuri pe bază de numere de telefon (copilul poate iniția doar solicitări de sume de la părintele care i-a acordat dreptul), BT Pay va avea acces la numărul părintelui care i-a acordat accesul în BT Pay, aceasta fiind singura persoană de la care copilul poate primi sume de bani.

    e. lista de aplicații a dispozitivului pe care minorul are instalat/ folosește BT Pay, pentru a verifica dacă există malware, inclusiv aplicatii de tipul celor care permit conectarea remote/ la distanță. În funcție de situație, banca poate lua după caz următoarele măsuri: blocarea aplicației până la dezinstalarea aplicațiilor terțe care pot compromite confidențialitatea informațiilor din BT Pay sau contactarea de către bancă a părintelui.

    5. De unde avem datele copilului pe care le folosim în BT Pay


    După caz, avem datele copilului:

    • de la părintele care inițiază procesul de înregistrare a copilului în BT Pay (primim de la părinte numele și prenumele, numărul de telefon și CNP-ul copilului);
    • direct de la copil, când utilizează BT Pay pentru minori atașați la contul părintelui.

    6. Cui putem dezvălui datele copilului folosite în BT Pay


    Nu vindem și nu închiriem niciodată datele personale din BT Pay. Datele personale ale copilului, le vom putea dezvălui însă:

    • oricăruia dintre părinții/tutorii/reprezentanții tăi legali, atâta timp cât este minor;
    • unor prestatori de servicii care ne ajută să furnizăm BT Pay;
    • altor utilizatori BT Pay (ex. toti ceilalți utilizatori BT Pay vor vedea iconița cu BT Pay în dreptul numărului de telefon al copilului, dacă vor încerca să inițieze transferuri către numărul acestuia de telefon. În acest caz, acei utilizatori vor afla implicit că respectivul copil folosește BT Pay (cu toate acestea, transferuri către copil realizate pe bază de număr de telefon se vor putea realiza cu succes doar de pe numărul de telefon al părintelui care i-a acordat acces în BT Pay);
    • către Apple Pay, dacă telefonul copilului are sistem de operare IOS și a ales să își înroleze cardul BT în Apple Pay din cadrul BT Pay;
    • către autorităţi/instituţii publice (ex. poliție) care pot să ne ceară asemenea informații despre Clienții noștri (inclusiv despre cei minori) conform legii;

    7. Cât timp păstrăm datele copilului folosite în BT Pay


    Pentru că orice card al copilului este legat de contul deschis pe numele părintelui, care este Client BT titular de cont, legea ne obligă să păstrăm datele sale (inclusiv tranzacțiile derulate prin BT Pay) pe o perioada de 5 sau 10 ani ani după ce nu mai este client BT. Termenul de 5/10 ani se aplică în funcție de legea care ne obligă să păstrăm datele.

    8. Ce drepturi sunt garantate cu privire la prelucrarea datelor copilului


    Cu privire la datele prelucrate copilului, sunt garantate următoarele drepturi: dreptul de a fi informat (informarea este în acestă notă de informare), dreptul de acces, rectificare, opoziție, dreptul la ștergerea datelor, la portabilitate, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate pe prelucrarea automatizată a datelor (nu luăm asemenea decizii în BT Pay cu privire la datele copilului), dreptul de a se adresa cu plângere la ANSPDCP. Drepturile pot fi exercitate în numele copilului de către părinte.

    Detalii despre aceste drepturi, inclusiv modalitățile în care pot fi exercitate, precum și datele de contact DPO BT se regăsesc în cadrul Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor personale aparținând Clienților BT, cu care această notă de informare se completează.

    Nota de informare generală este parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, disponibilă pe website-ul www.bancatransilvania.ro (inclusiv în secțiunea Privacy Hub) sau în unitățile BT.


    Copilul și părintele său ar trebui să mai știe următoarele:

    9. Securitatea BT Pay


    Banca garantează că a luat măsuri adecvate pentru a asigura securitatea datelor în BT Pay. Cu toate acestea, nu depinde numai de BT cine are acces la datele copilului din BT Pay. De aceea, nu putem garanta că persoane care nu ar avea dreptul nu obțin acces la aceste date, mai ales dacă minorul nu a au avut suficientă grijă.

    Chiar dacă ești copil, atunci când folosești BT Pay, ești responsabil de următoarele:

    • să nu permiți unor persoane care nu au dreptul să vadă datele tale din BT Pay (ex. nu le arăta prietenilor, colegilor. Își recomandăm să le arăți doar părinților tăi);
    • să păstrezi în siguranță telefonul tău (nu îl lăsa nesupraveghat);
    • să ai grijă de parola de deblocare a telefonului (parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon), așa încât să nu o poată vedea sau cunoaște alte persoane care nu au dreptul (ex. ai grijă să nu o vadă prietenii, colegii, oamenii din autobuz sau din stații etc);
    • pentru ce se întâmplă cu cardurile tale din BT Pay (nu lăsa persoane care nu au dreptul să folosească telefonul pe care ai instalat BT Pay);
    • imediat ce afli că telefonul sau parola de deblocare a telefonului au ajuns la persoane care nu trebuiau să le știe, trebuie să îți anunți părintele ca să contacteze banca.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT4
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.