Investiții, direct din app 4.8
Instalează

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Nota de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 ani care au cont BT

    Versiune aplicabilă de la data de 15 aprilie 2024

    1. Despre această notă de informare


    Te rugăm să citești această notă de informare dacă:

    • ai cel puțin 14 ani dar mai puțin de 18 ani (în continuare “minor” sau “utilizator minor”) și dorești să folosești din aplicația pentru mobil BT Pay (“BT Pay” sau “Aplicația”) funcționalitățile descrise la capitolul V din Termenii și Condițiile BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT (în continuare “BT Pay pentru minori care au cont BT”) cu un card propriu atașat contului BT deschis pe numele tău
    • ești un părinte/ tutore/ reprezentant legal al unui minor de peste 14 ani (“părinte”) și intenționezi să îi permiți acestuia să folosească BT Pay pentru minori care au cont BT cu un card emis pe numele minorului și atașat contului BT al acestuia

    Această informare ar trebui citită înainte ca minorul să înceapă procesul de identificare în BT Pay. 

    Prin această informare, Banca Transilvania (“BT”, “banca”) aduce la cunoștința minorului și a părintelui său cum urmează să prelucreze datele personale ale minorului în BT Pay.

    Când scriem în această notă de informare “date personale” sau “date”, ne referim la orice informație care identifică minorul direct sau indirect (ex. nume, prenume, identificatori, număr de telefon, adresă de e-mail, date din cartea de identitate/buletin, tranzacțiile pe care le realizezi prin BT Pay etc) iar când scriem că folosim, colectăm, verificăm, păstrăm asemenea date înseamnă că le “prelucrăm”.

    Dacă ești minor și nu înțelegi unele cuvinte folosite în această informare sau ai nelămuriri despre cum îți prelucrăm datele în BT Pay, cere ajutorul părintelui tău sau scrie-ne la adresa de e-mail dpo@btrl.ro. Persoana pe care am numit-o la BT ca responsabil cu protecția datelor personale (“DPO BT”) te va ajuta cu răspunsuri. Îți recomandăm să nu folosești BT Pay pentru minori care au cont BT dacă nu înțelegi această notă de informare.

    Dacă modificăm nota aceasta de informare vom anunța prin mesaje în BT Pay. Versiunea în vigoare a acestei notei de informare și data de la care se aplică sunt disponibile în BT Pay sau pe site-ul nostru – www.bancatransilvania.ro - în secțiunea Privacy Hub.

    2. Cine prelucrează datele personale ale minorului în BT Pay


    Datele persoanele ale minorului în BT Pay sunt prelucrate de Banca Transilvania S.A. Detalii despre identitatea și datele de contact BT regăsești în secțiunea III din Nota de informare generală privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, în care informăm cum prelucrăm, la modul general datele Clienților BT. 

    3. Pentru ce folosim datele minorului în BT Pay și în ce temeiuri


    Folosim datele minorului în Aplicație pentru:

    • aplicarea măsurilor privind cunoașterea clientelei pentru prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului (ca bancă, trebuie să colectăm și să prelucrăm unele date de la clienții noștri, conform legii, inclusiv de la minor, care este și el client al BT);
    • prevenirea fraudelor (ex. pentru ca persoane care nu au dreptul să nu primească acces la datele și banii minorului);
    • încheierea și executarea contractului aferent serviciului BT Pay pentru minori (pentru ca minorul să poată folosi BT Pay pentru minori);
    • transmiterea de informări în Aplicație (informări de actualizare a versiunilor Aplicației sau informări prin push notifications, dacă sunt activate diferitele tipuri de notificări din Aplicație);
    • educarea financiară a minorului (prin afișarea grupată a tipurilor de cheltuieli în funcție de tipul de magazine la care minorii fac plăți cu cardurile);
    • analize interne (inclusiv statistice), pentru a analiza dacă BT Pay funcționează corespunzător;
    • arhivarea informațiilor și documentelor (păstrarea la bancă a datelor și tranzacțiilor efectuate din BT Pay);
    • asigurarea securității BT Pay (BT Pay este o aplicație bancară în care trebuie să protejăm datele și banii Clienților BT care folosesc această Aplicație).

    Temeiurile în care prelucrăm aceste date sunt, în funcție de situație, cele din secțiunea VII din Nota de informare generală pentru Clienții BT, indicată mai sus.

    4. Ce date personale prelucrăm minorului în BT Pay


    • date de identificare: nume, prenume, nume de utilizator BT Pay, data naşterii, codul numeric personal (C.N.P.), cetățenia, adresa de domiciliu, reşedinţa, alte detalii din cartea de identitate (“buletin”) a minorului;
    • date biometrice:
      • ale feței minorului (recunoaștere facială – face ID) pentru identificarea în BT Pay, numai cu consimțământul/acordul explicit al părintelui. Detalii despre condițiile în care se poate exprima acordul pentru prelucrarea datelor biometrice ale minorului pentru identificarea în BT Pay, inclusiv posibilitatea de identificare în unitățile BT fără utilizare de date biometrice, se găsesc în Nota de informare privind prelucrarea datelor personale în scopul identificării în BT Pay pe care te rugăm să o citești
      • aferente metodelor de securizare ale telefonului minorului – ex. recunoaștere facială sau pe bază de amprentă- dacă minorul folosește asemenea metode. În acest caz BT nu are acces la datele biometrice, ci doar se bazează pe acestea pentru a permite accesarea/utilizarea BT Pay);
    • informații despre situaţia familială – relația dintre minor și părinte;
    • imaginea: conținută în buletin și preluată în procesul de identificare din BT Pay. Detalii în informarea despre identificarea în BT Pay;
    • vocea: preluată în procesul de identificare din BT Pay. Detalii în informarea despre identificarea în BT Pay;
    • vârsta, pentru a verifica dacă minorul poate folosi BT Pay (trebuie să aibă cel puțin 14 ani) precum și pentru a stopa folosirea acestui serviciu când devine major (împlinește 18 ani),
    • date de contact: număr de telefon (pentru trimitere de coduri unice pentru a verifica dacă minorul are acces la acest număr și pentru folosirea unor funcționalități), adresa de e-mail folosită în BT Pay (pentru trimiterea de coduri unice pentru a verifica daca minorul are acces la această adresă și pentru trimiterea unor documente, dacă minorul solicită din BT Pay asemenea trimiteri);
    • date financiare: date despre tranzacțiile realizate cu cardurile BT ale minorului, date despre conturile BT la care sunt atașate cardurile BT ale minorului înregistrate în BT Pay;
    • identificatori: datele cardurilor BT și codurile IBAN ale conturilor BT la care sunt atașate cardurile BT ale minorului, identificatori ai telefonului (ex. device ID, metoda de securizare, tip sistem de operare, model telefon), coduri unice (SMS-OTP) trimise pe numărul de telefon declarat la BT pentru cardul minorului, metoda de plată aleasă pentru BT Pay, cod PIN al cardului, care se verifică dacă minorul retrage numerar contactless de la ATM;
    • informații referitoare la locația efectuării anumitor tranzacții (ex. când minorul plătește cu cardul din BT Pay la anumite magazine, vom ști implicit că s-a aflat în locul unde este situat acel magazin la data și ora când a făcut plata sau dacă foloște BT Pay pentru retragere de numerar de la ATM-uri BT, vom ști că se afla în locația acelui ATM BT la data și ora respective)
    • alte date personale:
      • lista de aplicații a telefonului pe care minorul are instalat BT Pay, pentru a verifica dacă există malware, inclusiv aplicatii de tipul celor care permit conectarea remote/la distanta. În functie de situatie, banca poate lua dupa caz urmatoarele masuri: blocarea aplicatiei pana la dezinstalarea aplicatiilor terte care pot compromite confidentialitatea informatiilor din BT Pay sau contactarea de către bancă a părintelui
      • date despre activitatea fizică (ex. numărul de pași, numarul de kilometri parcursi si/sau numărul de minute active), dacă minorul își conectează în BT Pay o aplicație de monitorizare a activității pentru a debloca oferte din secțiunea Premii în mișcare. Vom prelucra aceste date doar pentru a verifica dacă îndeplinește condițiile pentru deblocarea acelor oferte și doar cât este necesar pentru a verifica aceste condiții;
      • ca orice aplicație, BT Pay va avea unele permisiuni. BT Pay:

    a. va avea acces să citească din telefonul folosit de minor SMS-urile trimise de BT, pentru precompletarea codurilor SMS-OTP în Aplicație,

    b. va putea verifica dacă telefonul are funcție NFC și dacă aceasta e activată când minorul va încerca să facă plăți cu telefonul în magazine sau dacă va dori să retragă numerar contactless,

    c. va verifica dacă telefonul folosit are sistem de operare Android sau IOS pentru a ușura înregistrarea cardurilor în Apple Pay,

    d. la plățile online BT Pay va salva în telefonul folosit de minor identificatorul de tranzactie, până la momentul când plata online este confirmată sau respinsă,

    e. va solicita permisiunea să afișeze automat ecranul de confirmare a plății,

    f. când minorul inițiază transferuri pe bază de numere de telefon, BT Pay va solicita acces la lista de contacte, dacă numărul de telefon spre care se realizează transferul se dorește să fie ales din agenda telefonului.

    5. De unde avem datele minorului pe care le prelucrăm în BT Pay


    După caz, avem datele minorului:

    • din evidențele băncii (ne-au fost furnizate de părinte când a deschis contul minorului la bancă sau când i-a actualizat datele),
    • de la părintele care inițiază procesul de înregistrare a minorului în BT Pay (primim de la părinte numărul de telefon și CNP-ul minorului. Pe baza acestor date și pe baza datelor părintelui, verificăm și existența relației părinte-copil în evidențele băncii);
    • direct de la minor, când utilizează BT Pay pentru minori

    6. Cui putem dezvălui datele minorului prelucrate în BT Pay


    Nu vindem și nu închiriem niciodată datele personale din BT Pay. Datele personale ale minorului, le vom putea dezvălui însă:

    • oricăruia dintre părinții/tutorii/reprezentanții tăi legali, atâta timp cât ești minor (ai sub 18 ani);
    • unor prestatori de servicii care ne ajută să furnizăm Aplicația. Unii dintre aceștia sunt locați în țări terțe. Vezi detalii în Nota de informare privind prelucrarea datelor personale în scopul identificării în BT Pay;
    • altor utilizatori BT Pay (ex. toți ceilalți utilizatori BT Pay vor vedea iconița cu BT Pay în dreptul numărului de telefon al minorului, dacă inițiază transferuri către acest număr. În acest caz, acei utilizatori vor afla implicit că minorul este Client BT și folosește BT Pay, utilizatorii către care minorul face transferuri din BT Pay, vor afla numele și prenumele minorului și suma pe care dorește să le-o transfere);
    • către Apple Pay, dacă telefonul minorului are sistem de operare IOS și a ales să își înroleze cardul BT în Apple Pay din cadrul BT Pay;
    • către autorităţi/instituţii publice (ex. poliție) care pot să ne ceară asemenea informații despre Clienții noștri (inclusiv despre cei minori) conform legii;

    7. Cât timp păstrăm datele minorului prelucrate prin BT Pay


    Pentru că, înainte de a fi utilizator BT Pay minorul este Client BT, legea ne obligă să păstrăm datele sale (inclusiv tranzacțiile derulate prin BT Pay) pe o perioadă de 5 sau 10 ani ani după ce nu mai este client BT. Termenul de 5/10 ani se aplică în funcție de legea care ne obligă să păstrăm datele.

    8. Ce drepturi sunt garantate cu privire la prelucrarea datelor minorului


    Cu privire la datele prelucrate minorului, acesta și părintele său au următoarele drepturi: dreptul de a fi informat (informarea este în această notă de informare), dreptul de acces, rectificare, opoziție, dreptul de a-și retrage consimțământul (pentru prelucrările bazate pe consimțământ), dreptul la ștergerea datelor, la portabilitate, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate pe prelucrarea automatizată a datelor (nu luăm asemenea decizii în BT Pay cu privire la datele minorului), dreptul de a se adresa cu plângere la ANSPDCP.

    Detalii despre aceste drepturi, inclusiv modalitățile în care pot fi exercitate, precum și datele de contact DPO BT se regăsesc în cadrul Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor personale aparținând Clienților BT, cu care această notă de informare se completează.

    Nota de informare generală este parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, disponibilă pe website-ul www.bancatransilvania.ro (inclusiv în secțiunea Privacy Hub) sau în unitățile BT.


    Minorul și părintele său ar trebui să mai știe următoarele:

    9. Securitatea BT Pay


    Banca garantează că a luat măsuri adecvate pentru a asigura securitatea datelor în BT Pay. Cu toate acestea, nu depinde numai de noi cine are acces la datele minorului din Aplicație. De aceea, nu putem garanta că persoane care nu ar avea dreptul nu obțin acces la aceste date, mai ales dacă le accesează pentru că minorul nu a au avut suficientă grijă.

    Ca utilizator minor al BT Pay, ești responsabil de următoarele:

    • să păstrezi confidențialitatea datelor tale din BT Pay care depinde de tine (ex. nu permite unor persoane neautorizate să vadă datele tale din BT Pay);
    • să păstrezi în siguranță telefonul tău (nu îl lăsa nesupraveghat) și în special parola de deblocare a telefonului (parola, amprenta sau o altă metoda de securizare oferită de telefon), precum și datele cu care te loghezi în alte aplicații (terțe aplicații), de exemplu: aplicații de monitorizare a activității fizice, dacă îți conectezi o asemenea aplicație prin BT Pay;
    • pentru ce se întâmplă cu cardurile tale din Aplicație și cu conturile tale la care sunt ele atașate;
    • imediat ce afli că telefonul sau elementele lui de securitate au ajuns la persoane care nu trebuiau să le știe, trebuie să anunți banca.

    10. Link-uri și terțe site-uri/aplicații


    BT Pay conține linkuri către site-uri ale unor parteneri și dă posibilitatea de a conecta terțe aplicații – ex. de monitorizare a activității fizice- prin logarea cu datele contului din respectiva aplicație prin intermediul aplicației BT Pay. Fiecare site/terță aplicație accesată din BT Pay are propriile reguli cu privire la prelucrarea datelor personale, care ar trebui citite. Banca nu răspunde pentru prelucrarea datelor minorului realizată de respectivele site-uri/aplicații terțe.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.