#WhitePaper: Tendințe pe piața de payments din România, generate de pandemie
21 mai 2020 Timp de citire 1:00 minut
Banca Transilvania a realizat o sinteză a zonei de payments, din care reies tendințele generate de perioada stării de urgență. Pe seama acestora, banca vine cu estimări și planuri pentru clienți și pentru continuarea abordării #goingdigital.
Cel mai important, cifrele arată că perioada de la începutul pandemiei a generat un salt uriaș privind adopția online bankingului, progres care altfel ar fi luat ani de zile și care a adus România mai aproape de vestul Europei în ceea ce privește digitalizarea.
Topics:
- Tendințe generate de perioada stării de urgență
- Cele 10 lansari BT în perioada martie – aprilie pentru #bankingdeacasa
- Ce pregătește banca pentru clienți
- Estimări pentru piața de payments din România
Banca Transilvania vede oportunități mari pentru oameni în ceea ce privește mobilitatea, data de bankingul online, accesarea de noi functionalități, produse și servicii, dar și de creșterea rapidă a încrederii de a plăti online. Pentru tot mai multe persoane, bankingul online a devenit confortabil, parte din viața de zi cu zi și, mai mult decât atât, un alt mod – mai bun – de a ne organiza banii și timpul.
Contact pentru presă
Alte articole
13 SEPTEMBRIE 2024
19 AUGUST 2024
17 AUGUST 2023
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.