Clienții pot face banking cu OTP Bank România până în 28 februarie, ora 12.00
11 februarie 2025 Timp de citire 2:00 minute

Clienții pot face banking cu OTP Bank România până în 28 februarie, ora 12.00. Cardurile OTP funcționează până în 1 martie, ora 21.30.
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță proactiv informații de interes pentru clienții OTP Bank România privind accesul la serviciile și produsele OTP Bank în perioada 28 februarie – 2 martie 2025. În perioada respectivă se desfășoară operațiuni tehnice privind fuziunea celor două bănci.
Preocuparea Băncii Transilvania și a OTP Bank este ca migrarea să aibă impact cât mai redus asupra clienților.
Detalii despre accesul la servicii și produse:
- 28 februarie (ora 12.00) este data până la care clienții vor putea face banking cu OTP Bank România, în unități sau prin aplicații.
- 1 martie (ora 21.30) este data până la care vor funcționa cardurile OTP Bank România.
- Începând cu 2 martie (ora 7.00), clienții OTP Bank România vor putea folosi cardurile Băncii Transilvania care le înlocuiesc pe cele de la OTP Bank.
- Începând cu 3 martie, clienții OTP Bank România vor putea folosi serviciile și produsele Băncii Transilvania.
Recomandări BT pentru clienții OTP Bank România până la fuziune:
- Preluarea cardului BT: în cazul în care nu ați făcut-o deja, vă așteptăm pentru preluarea cardului BT care va înlocui actualul card OTP Bank. Acesta poate fi ridicat de la sucursala sau agenția BT/OTP Bank la care vă așteaptă deja, pe care o puteți afla în mai multe moduri.
- Activarea cardului BT la oricare dintre bancomatele Băncii Transilvania.
- Asigurarea de numerar, în cazul în care aveți nevoie în noaptea de 1/2 martie 2025, în intervalul 1 martie, ora 21.30 – 2 martie, ora 7.00.
- Vigilență maximă la toate mesajele primite în această perioadă. Există riscul ca persoane rău intenționate să încerce să imite comunicarea BT/OTP Bank România prin diferite canale, pentru posibile fraude. Banca nu va cere niciodată informații precum contul bancar, date de logare, datele cardului etc. și nici nu va solicita realizarea unor transferuri/plăți, completarea unor date personale/bancare prin accesarea unor link-uri și nici descărcarea unor aplicații care permit controlul de la distanță a telefonului/laptopului.
Detalii Contact Center & Customer Care BT: 0800 800 881; 0264 308 014; otp@btrl.ro – non-stop, consultanță în română, engleză și maghiară.
Contact pentru presă
Alte articole


31 IANUARIE 2025

27 IANUARIE 2025
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.