Clienții OTP Bank vor primi informări personalizate, începând cu 13 decembrie și 16 ianuarie
10 decembrie 2024 Timp de citire 2:00 minute
Clienții OTP Bank vor primi în perioada următoare, prin e-mail și/sau prin poștă, o informare personalizată din partea Băncii Transilvania și a OTP Bank România, care cuprinde detalii despre produsele și serviciile BT, precum și despre următoarele etape ale integrării OTP Bank în Banca Transilvania.
Informarea va ajunge la clienții persoane fizice începând cu 13 decembrie 2024, iar la clienții persoane juridice, începând cu 16 ianuarie 2025.
Integrarea OTP Bank în Banca Transilvania este în plină desfășurare, în următoarele luni cele două bănci continuând să aibă activitate separată.
Recomandări pentru clienții OTP Bank, pentru siguranța informațiilor personale și a banilor, iar mai multe detalii sunt pe pagina Siguranța online:
- Indiferent de numărul de telefon de pe care sunteți sunați – chiar dacă aparent este un apel de la OTP Bank sau BT – țineți cont că niciun angajat nu vă solicită să faceți transferuri de bani, să instalați aplicații pe telefon sau să comunicați datele cardului bancar. Poate fi o fraudă de tip Sproofing.
- Mesajele prin care vi se solicită actualizarea urgentă a datelor contului sau confirmarea unor plăți prin link-uri vă pot direcționa către pagini false care colectează informații personale. Folosiți doar canalele oficiale puse la dispoziție de bancă, respectiv site-uri de încredere. Poate fi o fraudă de tip Phishing.
- Nu comunicați niciodată informații cum ar fi datele cardului.
- Fiți vigilenți la orice ofertă online care pare de nerefuzat.
Detalii Contact Center & Customer Care:
- BT: 0800 800 881; +40 264 308 014; otp@btrl.ro
- OTP Bank: 0800 88 22 88; +4021 308 57 10; office@otpbank.ro
Contact pentru presă
Alte articole
30 NOIEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.