Record istoric la BT: aproape 8 milioane de tranzacții într-o singură zi
11 noiembrie 2023 Timp de citire 3:00 minute
Banca Transilvania a marcat un record istoric de Black Friday, în 10 noiembrie a.c., cu aproape 8 milioane de tranzacții într-o singură zi, prin canalele BT - carduri, POS-uri, bancomate etc. Este vorba de o creștere cu 28% față de Black Friday 2022, respectiv dublu față de o zi standard din acest an.
Alte maxime istorice înregistrate de bancă:
- Peste 600.000 de tranzacții/oră prin toate canalele BT, record înregistrat în intervalul 8.00 – 9.00 AM;
- Peste 500.000 de tranzacții/oră, timp de nouă ore consecutiv, în intervalul 8.00 – 17.00;
- 260 de tranzacții/secundă;
- Peste 1 milion de tranzacții au fost realizate prin soluția de eCommerce a băncii, la clienții comercianți;
- S-a triplat numărul de carduri de cumpărături emise instant prin BT Pay, respectiv numărul de majorări a limitei de credit pe card prin aplicație, față de o zi standard.
Banca Transilvania este principalul procesator de plăți din România datorită dimensiunii business-ului și a volumului de operațiuni derulat prin intermediul său, prin toate canalele. Maximele istorice înregistrate au fost posibile datorită ecosistemului construit de bancă, care cuprinde, de la programul STAR, super-app-ul BT Pay, cel mai mare număr de carduri din piață, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată online cu cardul, până la rețeaua de acceptare a cardurilor BT la comercianți, care cuprinde peste 122.000 de POS-uri. Prin programul STAR, care cuprinde cardurile de cumpărături ale băncii, cu aproape 25.000 de locații partenere, banca oferă clienților posibilitatea de a face cumpărături în rate fără dobândă sau cu puncte STAR.
Ce a însemnat Black Friday 2023:
- O medie de peste 340.000 de tranzacții/oră derulate prin BT, +25% față de Black Friday 2022;
- A crescut apetitul clienților BT pentru cumpărăturile în rate, prin programul STAR: +25%, ca volum (Black Friday 2023 vs 2022);
- A crescut valoarea tranzacțiilor efectuate cu BT Pay la POS-urile comercianților: +30% față de Black Friday 2022;
- Peste jumătate din cumpărăturile cu cardurile BT au fost realizate online;
- Cel mai mare coș de cumpărături, achitat cu cardul BT, a fost de 60.000 de euro (echivalent în lei) și a reprezentat un accesoriu-bijuterie;
- Valoarea medie a coșului de cumpărături de Black Friday achitat prin BT a crescut cu 50% față de o zi obișnuită, la 173 de lei.
Cu aproape 6 milioane de carduri emise, Banca Transilvania este liderul pieței de profil.
Contact pentru presă
Alte articole
19 DECEMBRIE 2024
18 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.