Număr dedicat de Call Center pentru clienții BT din străinătate. Care sunt soluțiile de banking la distanță
10 iunie 2021 Timp de citire 2:00 minute
- Clienții din străînătate care au nevoie de informații sau asistență BT au la dispoziție un număr de telefon dedicat.
- Românii care trăiesc în alte țări au opțiuni de banking la distanță pentru cele mai folosite servicii BT.
Banca Transilvania facilitează accesul românilor de pretutindeni la serviciile sale și la asistență oferită de echipa Call Center prin lansarea unui număr de telefon dedicat, +40264 303 003, non-stop.
Facilitarea accesului românilor la banking - indiferent de țară în care lucrează sau studiază - este asigurată de Banca Transilvania și prin soluțiile de banking la distanță, BT Pay, BT24, NeoBT, BT Visual Help, respectiv chatbotul Raul pentru:
- Conturile deschise la BT: deschidere de cont 100% online prin BT Pay, vizualizare sold și tranzacții, obținere extras de cont, lista de IBAN-uri;
- Carduri BT: modificarea limitelor de tranzacționare, blocare și reemitere, autorizare plăti online prin BT Pay;
- Plăti și transferuri către conturile sau cardurile proprii sau către alte persoane cu conturi la alte bănci din România sau din alte țări;
- Acces la informații despre credite, depozite, conturi de economii etc.
Prin soluțiile de self-banking, Banca Transilvania contribuie la incluziunea financiară a românilor de pretutindeni, prin acces la servicii și produse de ultimă generație.
Contact pentru presă
Alte articole
19 DECEMBRIE 2024
18 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.