Cum pot afla clientii Bancpost de unde isi pot prelua cardul BT
11 decembrie 2018 Timp de citire 1:00 minut

Clientii Bancpost au la dispozitie patru modalitati pentru a afla de unde pot prelua cardul BT, si anume:
- Apeland una dintre echipele Call Center ale celor doua banci:
- BT: 0800 800 881; +040 264 30 80 50; btbancpost@btrl.ro;
- Bancpost: 0800 110 200 sau 021 30 20 789, infocenter@bancpost.ro – contacte valabile pana in 2 ianuarie 2019, inclusiv.
- Trimitand un SMS cu textul CARD la numarul 1834;
- De la sediile Bancii Transilvania;
- Din informarea primita postal, la domiciliu.
Cardurile BT pentru clientii Bancpost au inceput sa fie distribuite la inceputul lunii octombrie a.c. catre cele aproape 500 de sedii ale Bancii Transilvania, spre o parte dintre unitatile Bancpost, respectiv prin curierat rapid.
Cardurile BT pot fi folosite de clientii Bancpost incepand cu 3 ianuarie 2019:
- Odata cu intrarea in posesia cardului BT, acesta trebuie activat la bancomatele Bancii Transilvania cu ajutorul codului primit prin SMS.
- Cardurile Bancpost vor putea fi folosite pana inclusiv in 1 ianuarie 2019.
Detalii despre carduri si alte produse si servicii corespondente Bancpost – BT, Oferta de bun venit la BT, ghidul pentru clientii Bancpost, generatorul de IBAN etc. pot fi consultate online, pe siteul Bancii Transilvania, accesand www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.
Integrarea Bancpost in Banca Transilvania este in derulare, iar pana la finalul anului activitatea celor doua banci este separata. Fuziunea BT – Bancpost va avea loc in 31 decembrie 2018.
Contact pentru presă
Alte articole

Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.