Banca Transilvania automatizează actualizarea datelor clienților
28 noiembrie 2023 Timp de citire 2:00 minute
Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor, va schimba pozitiv experiența clienților. Verificarea și actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informații cu instituția publică menționată.
Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărților de identitate ale unor clienți existenți, din Registrul Național de Evidență a Persoanelor, pentru a actualiza informațiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informațiile a peste 80.000 de clienți persoane fizice.
Etapa următoare va începe anul viitor și va consta în verificarea și actualizarea datelor personale ale clienților, prin verificarea online, instant, la Registrul Național de Evidență a Persoanelor, așa încât aceștia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărțile de identitate.
Verificările datelor clienților se vor realiza începând cu anul viitor:
- La deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client – atât în una dintre agențiile Băncii Transilvania, cât și online;
- În mod recurent, cum ar fi la expirarea cărții de identitate, fără a mai fi necesar ca modificările să fie anunțate/actualizate la bancă de către clienți.
Peste 450.000 de persoane au devenit clienți BT în primele zece luni ale anului.
Contact pentru presă
Alte articole
18 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.