Banca Transilvania are hub de Digital Banking: laboratorul care va transforma oferta BT in solutii digitale
07 iunie 2016 Timp de citire 1:00 minut

Banca Transilvania dezvolta un hub de Digital Banking, ca parte a strategiei de a creste si de a investi in omni-channel banking. Hub-ul va lansa si va gestiona proiecte de profil pentru BT, prin conectarea unor idei creative care sa transforme oferta Bancii Transilvania in solutii digitale.
Echipa Digital Banking va cuprinde aproximativ 100 de persoane si un mix de specializari: banking, IT, dar si alte domenii si parteneri strategici romani si internationali.
BT omni-channel are la baza integrarea avantajelor unei sucursale traditionale si a uneia digitale, Internet Banking si Mobile Banking, precum si social media.
Pentru Banca Transilvania, digital banking inseamna un pas inainte pentru personalizarea ofertelor, eficienta sporita, cunoasterea detaliata a clientilor si atragerea persoanelor nebancarizate. Digital banking aduce clientilor mobilitate, rapiditate, economie de timp, gestionarea personala a finantelor, precum si costuri mai mici.
Hub-ul BT Digital Banking se afla in cadrul Liberty Technology Park din Cluj-Napoca, primul parc tehnologic din Romania, creat pentru a oferi un mediu destinat dezvoltarii companiilor din domeniile IT, comunicatii, cercetare si dezvoltare.
Contact pentru presă
Alte articole

Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.