Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing & Comunicare: ”Cea mai eficientă soluţie este autenticitatea”
14 ianuarie 2025 Timp de citire 2:00 minute
Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing & Comunicare la Banca Transilvania, a făcut câteva declarații pentru Forbes referitoare la abordarea de marketing a băncii:
- O bună parte din viaţa oamenilor s-a mutat pe telefon. Ei petrec tot mai mult timp pe digital şi îşi rezolvă multe probleme cu ajutorul telefonului, inclusiv operaţiunile cu băncile comerciale. Bankingul s-a mutat pe digital. Prezenţa printre aplicaţiile favorite ale românilor reprezintă unul dintre cei doi piloni importanţi care susţin activităţile de comunicare şi marketing ale Băncii Transilvania. "Dacă vrem să fim pe telefoanele oamenilor, trebuie să fim o bancă fashionable", precizează Sergiu Mircea.
- Cel de-al doilea pilon porneşte de la poziţionarea băncii: "o companie purpose-driven, care are nişte valori semnificativ mai puternice decât faptul că lucrăm pentru acţionari sau pentru stakeholderii obişnuiţi a unei firme", subliniază director de marketing. Astfel, campaniile de comunicare urmăresc să construiască şi să susţină un brand modern, cu o prezenţă puternică în mediul digital, clienţii să se mândrească cu aplicaţia BT pe telefon şi o instituţie bancară cu o puternică implicare în comunitate, întreaga activitate de marketing şi comunicare din anul 2024 s-a desfăşurat, ca şi în anii precedenţi, pe aceşti doi piloni.
- Specificul local este o valoare pe care Banca Transilvania o promovează în calitate de brand românesc, fiind mai aproape de români. O altă valoare ţine de cultura aparte care porneşte de la principiul de descentralizare. Sergiu Mircea explică: "Deşi este o companie foarte mare, cu 11.000 de angajaţi, Banca Transilvania are o cultură aparte, care porneşte de la faptul că oamenii noştri se bucură de autonomie pentru a rezolva problemele clienţilor. Această valoare se reflectă mai mult în interior, pentru că acordăm o mare autonomie colegilor".
- Într-o lume foarte zgomotoasă, comunicarea companiilor a devenit complexă şi dificilă. Sergiu Mircea consideră că brandurile care comunică cu sinceritate și autenticitate reuşesc să depăşească zgomotul din spaţiul public. "Cred că cea mai eficientă soluţie este autenticitatea. Să te uiţi foarte bine în interiorul tău, să vezi care sunt avantajele tale competitive, ce anume te diferenţiază pe tine, compania, şi să comunici cât mai sincer şi autentic aceste avantaje", afirmă Sergiu Mircea.
Contact pentru presă
Alte articole
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.