Mesaj de responsabilitate si speranta prin noul logo BT
26 martie 2020 Timp de citire 1:00 minut
Ne-am alaturat, inca de la inceput, masurii privind distantarea sociala, abordare noua inclusiv pentru noi pana acum in martie. Am inceput cu recomandarile pentru clientii nostri atunci cand vin in sucursale si agentii, de a pastra distanta fata de alti clienti si fata de colegii nostri, dar si cu work-from-home pentru o parte dintre colegii nostri si un mod nou de a lucra impreuna pentru cei care sunt la birou.
Dorim sa transmitem si altfel mesajul nostru despre noua realitate care e aceeasi pentru toti, asa incat logoul nostru de pe profilul nostru de pe Twitter si Linkedin a fost redesenat si va ramane asa o perioada. Este un mesaj de responsabilitate, dar in acelasi timp de speranta, de incredere ca, desi pentru moment suntem separati, intr-o zi vom fi din nou impreuna. Visele au rabdare si ne asteapta.
Contact pentru presă
Alte articole
05 OCTOMBRIE 2020
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.