Echipa Call Center BT este pe pozitii 24/7
15 aprilie 2020 Timp de citire 2:00 minute

Odata cu restrictiile de circulatie si cu masura de distantare sociala, pentru cei mai multi dintre clientii nostri cel mai la indemana este contactarea echipei Customer Care & Call Center a bancii fie prin telefon, fie prin email. Ca masura de siguranta este mai bine asa pentru toti.
Pe de alta parte, acest lucru inseamna acum si alte aspecte, pe le care prezentam din respect si transparenta fata de clientii nostri, pentru a intelege mai bine incarcarea din zona Call Center, unul dintre “fronturile” noastre din aceasta perioada:
- Sunt de 3 ori mai multe apeluri telefonice si emailuri la Customer Care & Call Center decat in perioade obisnuite. Cu alte cuvinte, inseamna cateva mii/zi.
- A crescut perioada de asteptare pentru intra in legatura cu unul dintre colegii nostri de la Call Center deoarece convorbirile noastre cu clientii dureaza mai mult, avand legatura mai ales cu masurile BT de sustinere a lor in aceasta perioada si este nevoie de mai multe detalii.
- Update [31.03.2020]: In prezent sunt peste 18.000 de cereri din partea clientilor pentru amanarea ratelor.
- Update [15.04.2020]: Sunt aproximativ 30.000 de solicitari din partea clientilor pentru amanarea platii ratelor. Am suplimentat numarul de colegi in call center.
Altenativele noastre pentru clienti
Echipa noastra de la Customer Care & Call Center lucreaza la capacitate maxima, 24/7 si este pe pozitii fie de la birou, fie din autoizolare.
- Solutiile si alternativele de self-banking pentru clienti (persoane fizice si companii) sunt prezentate pagina BT Help.
- Pentru amanarea ratelor, clientii pot aplica inclusiv pe siteul bancii (aici) sau prin aplicatia BT Visual Help (0263 30 80 00).
- Pe Intreb BT sunt informatii despre produse si servicii BT, precum si despre pasii care trebuie facuti in anumite contexte, in relatie cu banca. Platforma contine inclusiv o sectiune QAs despre banking in aceasta perioada: Informare – Real time.
Multumim clientilor pentru rabdare, suntem pe baricade sa ii ajutam sa trecem impreuna peste tot. Tine de Human Banking si de prioritatea noastra in aceasta perioada. Ne bucuram cand gasim intelegere, colegii nostri de la Call Center fac parte din linia intai a bancii.
Contact pentru presă
Alte articole


05 OCTOMBRIE 2020
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.