Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Informare privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal în contextul furnizării serviciului de Internet și Mobile Banking BT 24 (extras din Termeni și condiții)

  • Cap. XI. CONFIDENȚIALITATEA. PRELUCRAREA ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

    11.1. Părțile se obligă să impună obligația confidențialității tuturor angajaților lor ce au acces la informații confidențiale ca rezultat al activității lor. 

    11.2. Banca va păstra confidențialitatea informațiilor privind conturile Clientului și operațiunile dispuse de acesta sau împuterniciții săi și nu le va divulga fără consimțământul Clientului cu excepția cazurilor expres menționate în legislația în vigoare aplicabilă. 

    11.3. Când utilizați serviciului de Internet/ Mobile Banking BT24, Banca Transilvania vă prelucrează, ca operator, date cu caracter personal, după cum urmează:

    Ce date colectăm pentru identificarea/ autentificarea utilizatorilor BT24

    11.3.1. Pentru ca persoanele să poată folosi BT24, este necesar să verificăm identitatea acestora, respectiv să verificăm că sunt utilizatori autorizați ai acestui serviciu, conform obligațiilor stabilite în sarcina noastră prin legislația din domeniul serviciilor de plată și pentru că avem interesul legitim de a preveni fraudele. Această identificare se realizează în baza ID-ului de logare în BT24 (denumit în continuare „user ID”) și a unei parole. Parola necesară pentru prima logare este cea trimisă prin SMS la numărul de telefon declarat de utilizator băncii. La acest număr de telefon vom trimite coduri unice (SMS-OTP, one time password) la fiecare logare, precum și pentru unele tranzacții, împreună cu mesaje despre tranzacția respectivă. Dacă utilizatorul folosește versiunea pentru mobil a BT24 și se loghează în aplicație cu date biometrice (ex. amprenta, face-ID), vă informăm că BT nu are acces la aceste informații, ci ele sunt stocate în dispozitivul utilizatorului. BT doar obține informația conform căreia metoda de autentificare a fost sau nu validată de dispozitivul folosit.

    Ce date colectăm pentru a asigura securitatea BT24

    11..3.2. Pentru a putea proteja datele de logare și alte informații din BT24, este necesar să vă prelucrăm și informații despre poziția geografică și despre dispozitivele cu care accesați BT24 (după caz, modelul, sistemul de operare și versiunea acestuia, memoria RAM, lățimea de bandă totală, tipul de conexiune folosit - WI-FI sau date mobile, inclusiv operatorul de la care folosiți datele mobile, identificatorul dispozitivelor, cum ar fi device ID sau IMEI, în funcție de sistemul de operare al dispozitivului și de versiunea acestuia, inclusiv istoricul dispozitivelor folosite, adică data de adăugare/ ștergere în BT24). Prelucrăm aceste date, atât pentru că legislația din domeniul serviciilor de plată ne obligă să instituim mecanisme de monitorizare care să ne permită identificarea operațiunilor de plată neautorizate sau frauduloase, cât și pentru că avem interesul legitim de a preveni fraudele. 

    Pentru prevenirea fraudelor, conform obligației legale și interesului nostru legitim, verificăm dacă pe dispozitivul cu care vă conectați există malware, inclusiv aplicații de tipul celor care permit conectarea remote/ la distanță. În timpul utilizării aplicației, dacă efectuați operațiuni, verificăm inclusiv dacă dispozitivul este sau a fost folosit recent pentru convorbiri, fără să aflăm însă detalii despre numerele/ persoanele cu care le-ați purtat. În cazul în care sunt identificate asemenea aplicații, se trimite o alertă către bancă urmând ca, în funcție de situație, accesul în aplicație să fie blocat, tranzacția să fie blocată sau să fiți contactat de către bancă. 

    Dacă refuzați prelucrarea datelor de mai sus, nu veți putea folosi BT24.

    Ce date prelucrăm în contextul utilizării BT24

    11.3.3. Pentru a vă presta serviciul BT24 contractat de la BT dar și pentru că avem interesul legitim de a transmite mesaje în legătură cu acest serviciu, utilizăm: 

    11.3.3.1 Date aferente conturilor, cardurilor și tranzacțiilor 

    Când veți utiliza diferitele funcționalități ale BT24 vom prelucra date referitoare la: conturile bancare (ale clientului care a contractat BT24 și ale beneficiarilor plăților), cardurile atașate conturilor deschise la BT, tranzacțiile ordonate prin conturi (plăți/ încasări), precum și informații de natura datelor personale ale clientului care a contractat BT24, ale utilizatorului care folosește serviciul și/ sau ale altor persoane (cum ar fi beneficiarii plăților, persoane ale căror date sunt introduse în câmpurile BT24 pentru plăți specifice, de ex. încărcarea cartelelor prepay, plata de roviniete, de utilități), date introduse în câmpurile aferente explicațiilor tranzacțiilor, în cele utilizate pentru a defini beneficiari predefiniți, în mesajele transmise prin intermediul mesageriei securizate a BT24. 

    11.3.3.2 Date de contact 

    Dacă se folosește metoda de logare prin SMS-OTP, vom folosi numărul de telefon pentru a transmite mesaje despre tranzacțiile inițiate prin BT24, conținând și coduri pe baza cărora utilizatorul aprobă tranzacțiile (după caz). Putem să folosim numărul de telefon sau adresa de e-mail pentru a informa/ solicita clientului sau utilizatorului informații suplimentare despre tranzacții inițiate din BT24 sau pentru a preveni tentative de fraudă (ex. phishing). Vom folosi inbox-ul mesageriei securizate inclusiv pentru a transmite diverse mesaje de natură informativă în legatură cu BT și/ sau cu produsele și serviciile băncii (ex. mesaje despre modificarea CGA, a Politicilor de confidențialitate, despre programul unităților bancare sau eventuale nefuncționări ale unor sisteme ale băncii, zile lucrătoare nebancare etc). În cazul transmiterilor documentelor de tipul extraselor de cont, dovezilor de plată sau rovinietelor vom prelucra adresa de e-mail introdusă în câmpul dedicat. Adresa de e-mail poate fi a utilizatorului/ clientului sau a unor terțe persoane. BT nu răspunde în cazul furnizării unor adrese eronate care pot conduce la divulgarea datelor înscrise în documentele bancare către persoane neautorizate și nici pentru cazul în care persoanele către care utilizatorul a ales să transmită aceste documente se arată deranjate de primirea mesajului (consideră că nu ar fi trebuit să îl primească). 

    11.3.3.3. Camera foto, geolocația și alte permisiuni 

    Utilizarea anumitor funcționalități ale aplicației mobile BT24 este permisă numai după acceptarea de către utilizator a permisiunilor: camera foto (accesul la camera fiind solicitat doar când se utilizează opțiunea de scanare a codurilor de bare ale facturilor), locație (verificată cu exactitate în secțiunea “Locații unități și ATM” pentru afișarea celor mai apropiate unități și ATM-uri Banca Transilvania), persoane de contact (lista acestora este deschisă doar în momentul în care se accesează Plățile E-mail/ SMS pentru completarea automată a detaliilor beneficiarilor), stare și identitate telefon (device ID sau, după caz, IMEI este necesar pentru activarea aplicației mobile). Pentru a utiliza funcționalități ale BT24 pentru mobil pentru care este necesar accesul la camera foto a dispozitivului (ex. scanare cod de bare pentru plăți facturi) utilizatorul va fi întrebat dacă este de acord să permită respectivul acces. În cazul în care nu va fi de acord, nu va putea utiliza respectiva funcționalitate. 

    11.3.3.4. Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB) 

    Pentru oferirea Serviciului Afișare Nume Beneficiar (SANB) în scopul prevenirii fraudelor în cazul plăților interbancare inițiate din aplicații de plată/ de internet banking, datele personale vă sunt prelucrate conform detaliilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul Serviciului Afisare Nume Beneficiar (SANB).

    Pentru prevenirea fraudelor în cazul plăților intrabancare inițiate din aplicațiile proprii de plată/ de internet banking, BT prelucrează – ca operator independent – aceleași categorii de date personale care se folosesc și în cadrul SANB, însă fără implicarea altor bănci participante și fără implicarea Transfond. Temeiul prelucrării datelor dumneavoastră este interesul legitim al BT de a preveni fraudele în cazul plăților intrabancare (BT-BT). Prenumele (unul sau mai multe, după caz) integral și inițiala numelui dvs. de familie înregistrate la BT vor fi afișate altor clienți BT care inițiază dintr-o aplicație a băncii o plată către contul dvs. BT, indiferent dacă plata este finalizată sau nu. 

    Cui putem dezvălui datele ca urmare a utilizării BT24

    11.3.4.

    • alți Clienți BT care au dreptul și nevoia de a le cunoaște:
      • utilizatori BT24 (toți utilizatorii BT24 sunt Clienți BT) Dacă clientul acordă altor persoane drepturi de utilizator BT24 pe toate sau pe unele dintre conturile BT, le vom dezvălui - în cadrul BT24 - datele bancare (conturi, tranzacții, identificatori ai conturilor și tranzacțiilor etc) corespunzător conturilor pe care le-a fost acordat drept de utilizator în BT24. 
      • Clienți BT către care ordonați plăți din BT24 Atunci când efectuați tranzacții prin intermediul BT24 către conturi ale altor clienți BT, datele aferente acestor tranzacții (de regulă, nume, prenume, sumă, IBAN cont BT, explicațiile plății), vor fi accesibile beneficiarilor către care ați efectuat plata. 
    • parteneri contractuali (prestatori de servicii) utilizați în activitatea BT 

    BT24 permite achiziționarea unor bunuri și servicii ale unor parteneri contractuali ai băncii. Dacă utilizați aceste funcționalități, datele necesare pentru achiziționarea/ activarea acestor servicii sunt dezvăluite acestor parteneri (acești parteneri sunt totodată Clienți BT). De asemenea, la datele personale prelucrate în BT24 pot să aibă acces, conform nevoii de a cunoaște și numai în baza unor garanții de protecție adecvate a datelor cu caracter personal, partenerii contractuali ai băncii care ne sprijină în oferirea serviciului de Internet/Mobile Banking. Lista de destinatari de mai sus se completează cu cea prevazută în Nota de informare generală privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, secțiunea VIII. 

    Cât păstrăm datele prelucrate în contextul accesării/ utilizării BT24

    11.3.5. Datele dumneavoastră, în calitate de client BT, precum și datele privind operațiunile derulate prin intermediul conturilor (inclusiv prin intermediul BT24) sunt supuse regimului de păstrare prevăzut de actele normative aplicabile, fiind de cel puțin 5 ani de la încetarea relației de afaceri cu banca/ calității de client BT, dacă nu sunt aplicabile termene legale mai lungi care pot fi de până la 10 ani de la sfârșitul relației de afaceri/ încetării calității de client BT. 

    Care sunt drepturile de care beneficiază persoanele vizate

    11.3.6. Conform Regulamentului General privind Protecția Datelor (“GDPR”), persoanelor cărora li se prelucrează date personale în contextul accesării/ utilizării BT24, le sunt garantate următoarele drepturi: dreptul de a fi informat (ne îndeplinim obligația de a informa persoanele vizate de prelucrare prin prezenta notă de informare), dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restrictionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) și justiției. Detalii despre aceste drepturi și despre modurile prin care pot fi exercitate se găsesc în Nota de informare generala privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinand Clienților BT, disponibilă pe website-ul bancatransilvania.ro, inclusiv în cadrul secțiunii Privacy Hub a site-ului și, la cerere, în orice unitate a băncii. 

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.