11.3.3. Pentru a vă presta serviciul BT24 contractat de la BT dar și pentru că avem interesul legitim de a transmite mesaje în legătură cu acest serviciu, utilizăm:
11.3.3.1 Date aferente conturilor, cardurilor și tranzacțiilor
Când veți utiliza diferitele funcționalități ale BT24 vom prelucra date referitoare la: conturile bancare (ale clientului care a contractat BT24 și ale beneficiarilor plăților), cardurile atașate conturilor deschise la BT, tranzacțiile ordonate prin conturi (plăți/ încasări), precum și informații de natura datelor personale ale clientului care a contractat BT24, ale utilizatorului care folosește serviciul și/ sau ale altor persoane (cum ar fi beneficiarii plăților, persoane ale căror date sunt introduse în câmpurile BT24 pentru plăți specifice, de ex. încărcarea cartelelor prepay, plata de roviniete, de utilități), date introduse în câmpurile aferente explicațiilor tranzacțiilor, în cele utilizate pentru a defini beneficiari predefiniți, în mesajele transmise prin intermediul mesageriei securizate a BT24.
11.3.3.2 Date de contact
Dacă se folosește metoda de logare prin SMS-OTP, vom folosi numărul de telefon pentru a transmite mesaje despre tranzacțiile inițiate prin BT24, conținând și coduri pe baza cărora utilizatorul aprobă tranzacțiile (după caz). Putem să folosim numărul de telefon sau adresa de e-mail pentru a informa/ solicita clientului sau utilizatorului informații suplimentare despre tranzacții inițiate din BT24 sau pentru a preveni tentative de fraudă (ex. phishing). Vom folosi inbox-ul mesageriei securizate inclusiv pentru a transmite diverse mesaje de natură informativă în legatură cu BT și/ sau cu produsele și serviciile băncii (ex. mesaje despre modificarea CGA, a Politicilor de confidențialitate, despre programul unităților bancare sau eventuale nefuncționări ale unor sisteme ale băncii, zile lucrătoare nebancare etc). În cazul transmiterilor documentelor de tipul extraselor de cont, dovezilor de plată sau rovinietelor vom prelucra adresa de e-mail introdusă în câmpul dedicat. Adresa de e-mail poate fi a utilizatorului/ clientului sau a unor terțe persoane. BT nu răspunde în cazul furnizării unor adrese eronate care pot conduce la divulgarea datelor înscrise în documentele bancare către persoane neautorizate și nici pentru cazul în care persoanele către care utilizatorul a ales să transmită aceste documente se arată deranjate de primirea mesajului (consideră că nu ar fi trebuit să îl primească).
11.3.3.3. Camera foto, geolocația și alte permisiuni
Utilizarea anumitor funcționalități ale aplicației mobile BT24 este permisă numai după acceptarea de către utilizator a permisiunilor: camera foto (accesul la camera fiind solicitat doar când se utilizează opțiunea de scanare a codurilor de bare ale facturilor), locație (verificată cu exactitate în secțiunea “Locații unități și ATM” pentru afișarea celor mai apropiate unități și ATM-uri Banca Transilvania), persoane de contact (lista acestora este deschisă doar în momentul în care se accesează Plățile E-mail/ SMS pentru completarea automată a detaliilor beneficiarilor), stare și identitate telefon (device ID sau, după caz, IMEI este necesar pentru activarea aplicației mobile). Pentru a utiliza funcționalități ale BT24 pentru mobil pentru care este necesar accesul la camera foto a dispozitivului (ex. scanare cod de bare pentru plăți facturi) utilizatorul va fi întrebat dacă este de acord să permită respectivul acces. În cazul în care nu va fi de acord, nu va putea utiliza respectiva funcționalitate.
11.3.3.4. Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB)
Pentru oferirea Serviciului Afișare Nume Beneficiar (SANB) în scopul prevenirii fraudelor în cazul plăților interbancare inițiate din aplicații de plată/ de internet banking, datele personale vă sunt prelucrate conform detaliilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul Serviciului Afisare Nume Beneficiar (SANB).
Pentru prevenirea fraudelor în cazul plăților intrabancare inițiate din aplicațiile proprii de plată/ de internet banking, BT prelucrează – ca operator independent – aceleași categorii de date personale care se folosesc și în cadrul SANB, însă fără implicarea altor bănci participante și fără implicarea Transfond. Temeiul prelucrării datelor dumneavoastră este interesul legitim al BT de a preveni fraudele în cazul plăților intrabancare (BT-BT). Prenumele (unul sau mai multe, după caz) integral și inițiala numelui dvs. de familie înregistrate la BT vor fi afișate altor clienți BT care inițiază dintr-o aplicație a băncii o plată către contul dvs. BT, indiferent dacă plata este finalizată sau nu.