This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    CEC-uri și bilete la ordin - BT24

    Nota

    Aceste liste vor fi disponibile pentru dvs în două sesiuni:

    • După ora 18:30, pentru cecurile și biletele la ordin interbancare venite la plata pentru a două zi, cele depuse spre încasare (ce urmează a fi încasate peste 2 zile) și refuzuri.
    • După ora 10:00, dar nu mai târziu de 11:00 pentru cecurile și biletele la ordin intrabancare venite la plata și care urmează a fi încasate în aceeași zi.


    Sunt cuprinse:

    • Cecuri, bilete la ordin și cambii venite la plata, intrabancare și interbancare, decontate electronic;
    • Cecuri și bilete la ordin ce urmează să fie încasate, intrabancar, decontate electronic;
    • Cecuri și bilete la ordin ce urmează să fie încasate, interbancare, decontate electronic (atenție se afișează în ziua prezentării la încasare, cu 2 zile înainte de dată efectivă a decontării/încasării);
    • Cecuri și bilete la ordin refuzate (inclusive refuzurile tehnice) intrabancare și interbancare, decontate electronic.


    Va recomandăm să urmăriți existența disponibilului în cont în ziua bancară afișată înainte de ora 15:00 pentru a evita neplăcerile cauzate de neplata de către dvs a cecurilor și biletelor la ordin.

    Remark:

    These lists are available in two sessions:

    • after 18:30h, in case of all transactions by interbank cheques and promissory notes to be performed on the following day, those submitted for collection ( to be collected over 2 days) and refusals;
    • after 10:00h, but no later than 11:00h, in case of all transactions by intrabanking cheques and promissory notes to be performed on the same day.


    The following are included:

    • payable inter/intrabanking cheques,promissory notes and bills of exchange with electronic settlement;
    • collectible intrabanking cheques and promissory notes, with electronic settlement;
    • collectible interbanking cheques and promissory notes, with electronic settlement(please be aware that the interbanking collectible cheques and promissory notes will be displayed 2 days before settlement date);
    • inter/intrabanking cheques and promissory notes with electronic settlement refused for payment (also technical refusal).


    Please check your account balance on the banking date displayed, before 15:00h, in order to avoid any inconvenience caused by failure to pay the cheques and promissory notes.