WhatsApp Banking pentru antreprenorii care lucreaza cu Banca Transilvania
11 mai 2020 Timp de citire 2:00 minute
Antreprenorii care lucreaza cu Banca Transilvania pot afla informatii despre conturile firmei de la chatbot-ul Raul inclusiv pe WhatsApp, pe langa Facebook Messenger sau Skype, cum era pana acum. Informatii precum IBAN, soldul contului, cecuri si bilete la ordin pot fi aflate instant, 24h/7, prin telefon.
Ca si alte proiecte anuntate de banca in martie si aprilie a.c., lansarea a fost prioritizata de BT pentru a ajuta clientii sa faca #bankingdeacasa, de aceasta data prin una dintre cele mai familiare aplicatii de pe telefon, WhatsApp. Prin chatbot, banca si clientii se intalnesc online, acolo unde acestia sunt deja, iar printre mesaje catre prieteni sau familie, ii pot scrie si lui Raul.
Raul este primul chatbot pentru antreprenori din Romania, lansat in 2018. Acum a devenit inclusiv primul chatbot care comunica prin WhatsApp informatii financiare, iar pentru dezvoltarea lui Banca Transilvania a colaborat cu Vonage si cu Druid. Vonage este lider global pe piata solutiilor de business in cloud, specializat pe solutii de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video si voce, iar Druid este companie romaneasca specializata in dezvoltarea de asistenti virtuali, cu care BT colaboreaza deja si pentru alte proiecte digitale.
Pentru a comunica prin WhatsApp cu Raul, este necesara salvarea in agenda a numarului de telefon 0757 080 006.
Ce informatii pot afla antreprenorii de la chatbotul Raul:
- soldul contului curent si a cardului in lei si valuta;
- IBAN-ul contui curent si a contului de card lei si valuta;
- soldul punctelor de loialitate pentru cardurile de credit;
- obligatiile de plata la cardurile de credit, respectiv la credite;
- despre cecurile si bilete la ordin de plata;
- popriri pe cont;
- despre pachetul NELIMITAT in reteaua BT si extraoptiuni;
- cursul valuta
Securizarea informatiilor este facuta de WhatsApp, prin criptare integrala.
Pana acum, Raul a oferit antreprenorilor aproape 270.000 de raspunsuri, in special prin Facebook. Ei au fost cel mai interesanti de informatii despre soldul conturilor si cu privire la obligatiile de plata pentru carduri.
Banca Transilvania are cinci chatboti in echipa, dintre care trei sunt asistenti online pentru clienti: Raul, Livia - pentru clientii persoane fizice si Ino – care ajuta cu informatii despre amanarea ratelor.
Contact pentru presă
Alte articole
19 NOIEMBRIE 2024
19 NOIEMBRIE 2024
15 NOIEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.