Robotul Livia de la BT® ofera clientilor bancii informatii inclusiv prin telefon, pe langa Facebook Messenger si Skype
23 martie 2018 Timp de citire 2:00 minute
Clientii BT persoane fizice au la dispozitie o modalitate in plus de a afla anumite informatii de care au nevoie de la Banca Transilvania: telefonic, prin robotul Livia de la BT®.
Cu robotul Livia de la BT® se poate lua legatura non-stop, apeland numarul de call center al bancii, 0264 308 028 sau *8028, pentru urmatoarele detalii:
- Suma din contul curent – deschis in lei sau in alta valuta;
- Suma din contul cardului de cumparaturi STAR;
- IBAN-ul contului curent – deschis in lei sau in alta valuta
- IBAN-ul contului cardului de cumparaturi STAR
- Suma care trebuie depusa pe cardul de cumparaturi, dar si cea care a fost depusa in luna care este in curs
La primul apel catre robot, este necesara setarea unei parole de acces, care trebuie folosita de fiecare data cand clientul ia legatura cu Livia de la BT®.
Livia de la BT® ofera, de asemenea, informatii prin Facebook Messenger si Skype, prin intermediul carora robotul a oferit in ianuarie – februarie a.c. peste 200.000 de raspunsuri. Lansat in mai 2017, este una dintre optiunile pe care clientii Bancii Transilvania le au la dispozitie pentru a interactiona cu banca, celelalte fiind sucursalele si agentiile, echipa call center, platforma de intrebari si raspunsuri Intreb BT si social media.
FISIERE MULTIMEDIA
Infografic Download |
Contact pentru presă
Alte articole
15 NOIEMBRIE 2024
08 NOIEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.