Peste 3 milioane de persoane s-au informat de pe Intreb BT in 2020, +54% fata de 2019
15 ianuarie 2021 Timp de citire 2:00 minute
Intreb BT a fost in 2020 unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Bancii Transilvania, cu un numar record de vizitatori, peste 3 milioane, +54% fata de 2019. Platforma a fost foarte accesata inclusiv pe perioada starii de urgenta, cand a avut peste 1 milion de vizitatori.
Cu peste 1.600 de intrebari si raspunsuri despre banking, Intreb BT este pentru persoanele care doresc sa stie cat mai multe despre produsele si serviciile bancii, dar si cum trebuie sa procedeze in relatie cu banca, in diferite contexte.
BT Intreb, in 2020:
- Peste 8.200 de vizitatori au intrat pe platforma, in fiecare zi.
- Au continuat tendintele remarcate de banca incepand cu 2018, in cadrul platformei: tot mai multe persoane acceseaza Intreb BT de pe telefon (76%), iar cei mai multi vizitatori au intre 25 si 34 de ani (33%).
- Platforma a inregistrat cel mai mare numar de vizitatori remarcat de la un an la altul, peste 3 milioane.
- Au fost facute peste 8 milioane de vizite, cele mai multe din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Brasov.
- Vizitatorii au fost cel mai interesati de informatii despre carduri, cont curent, aplicatia BT Pay, BT24 Internet Banking si Mobile Banking, respectiv credite.
- Pe perioada starii de urgenta, Intreb BT a fost accesat de 1 milion de vizitatori, care au facut peste 2,7 milioane de vizite in decurs de doua luni.
- Varful a fost atins in 14 aprilie, cand site-ul a avut aproape 23.000 de vizitatori.
- Intreb BT are un design nou.
Intreb BT a fost lansat in 2014 si este cel mai mare program de educatie financiara al Bancii Transilvania.
Contact pentru presă
Alte articole
18 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.