Impactul BT în economie, prin Start-Up Nation: 5.500 de idei de afaceri susţinute au generat peste 25.000 de locuri de muncă
10 martie 2020 Timp de citire 2:00 minute
Aproape 60% din beneficiarii de până acum ai Programului Start-Up Nation sunt clienţi ai Băncii Transilvania. Prin BT se derulează circa 5.500 de proiecte din cele 10.ooo înscrise în program.
- Au fost create peste 25.000 de job-uri în întreaga ţară, 19.500 dintre acestea însemnând angajări pentru persoane defavorizate, absolvenţi de liceu sau persoane care nu aveau loc de muncă.
- Vârsta medie a antreprenorilor este de 37 de ani.
- Cele mai multe proiecte susţinute sunt în Bistriţa-Năsăud, Sălaj, Bihor, Timiş şi Prahova, cu o medie de 330/judeţ.
- Banca a acordat până acum aproape 2.600 de credite-punte în cadrul programului, în valoare totală de aproape 500 de milioane de lei.
- Antreprenorii pot accesa Pachetul BT Start-Up Nation, care cuprinde credit-punte (dobândă fixă: 4,5%; comision de acordare: 0,75%), cont curent, facilitatea Contul primul an gratuit şi facilităţi complementare bankingului. Toate acestea sunt destinate gestionării afacerii şi rezolvă nevoi ale antreprenorilor în primul an de business – de la realizarea siteului firmei sau a propriului magazin online, facturare, gratuitate pentru medicina muncii şi anunțuri de recrutare, până la accesul la cursuri şi workshop-uri.
- Aproape 100 dintre afacerile susţinute de BT prin Start-Up Nation au legătură, prin obiectul de activitate, cu cultura, educaţia şi sportul.
- Pentru BT, programul Start-Up Nation este o ocazie în plus să susţină antreprenorii şi comunităţile prin stimularea înfiinţării de firme, educaţie antreprenorială şi digitală, generarea de locuri de muncă şi contribuţie la incluziunea socială.
Contact pentru presă
Alte articole
23 DECEMBRIE 2024
19 DECEMBRIE 2024
18 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.