Experienta noua in comunicarea clientilor cu Banca Transilvania: robotul Livia, informatii non-stop prin Facebook Messenger sau Skype
09 mai 2017 Timp de citire 3:00 minute
Banca Transilvania lanseaza un nou canal de interactiune cu clientii, prin Facebook Messenger si Skype, robotul Livia, cu ajutorul caruia pot afla informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BT.
Unic in Romania, chatbot-ul ofera non-stop si gratuit informatii care pana acum puteau fi obtinute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agentii si call center: IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.
Confidentialitatea informatiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferita de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar sa fie completate la initierea comunicarii cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype. Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentand o combinatie de sapte cifre care apar in IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regaseste pe extrasul de cont curent, inclusiv in cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalitati: in oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).
Cum pot lua legatura cu Livia clientii Bancii Transilvania:
- Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare cu codul de identificare financiara → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris
- Prin Skype: se adauga Livia de la BT in lista de contacte → Start → Inregistrare (din meniul care apare afisat) → completare cu codul de identificare financiara → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare intrebare in scris
Proiectul robotul Livia a fost initiat si dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. Povestea sa, care a inceput cu intrebarea „Oare noi, la BT, putem face asa ceva?”, poate fi urmarita pe Blogul BT.
Pasi BT spre digitalizare
Banca Transilvania se orienteaza tot mai mult spre lansarea de solutii digitale, iar cele mai recente sunt urmatoarele:
- facilitati la automatele BT de plati: depunerea de numerar (lei, euro sau dolari) in contul propriu deschis la BT si schimb valutar (2017);
- campanii de shopping online, cea mai recenta fiind BaBeTe (2017);
- posibilitatea deschiderii online a unui cont bancar in lei, cu un card bancar de debit atasat, prin BT Sign Up;
- autentificarea prin parola unica primita prin SMS pentru tranzactiile online cu cardul BT;
- bratara contactless, care poate inlocui cardul la plata cumparaturilor atat in tara, cat si in strainatate;
- posibilitatea de autentificare prin amprenta digitala pe BT24 Mobile Banking;
- prima platforma integrata pentru medicii intreprinzatori, www.diviziapentrumedici.ro;
- alimentarea KidCONT – produs dedicat parintilor pentru a economisi pentru copiii lor - cu cardul de debit si fara comision, prin platforma www.kidcont.ro.
Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face inca un pas spre digitalizare, conferind clientilor mobilitate si economie de timp. Ideea deschide perspective noi in comunicarea cu BT, dar si in educatia financiara prin contributia la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personala a informatiilor si banilor.
Contact pentru presă
Alte articole
19 DECEMBRIE 2024
18 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.