Clientii Bancii Transilvania isi pot actualiza datele personale inclusiv prin BT Pay
26 ianuarie 2021 Timp de citire 2:00 minute
Banca Transilvania extinde utilitatea BT Pay prin lansarea unei noi facilitati, Actualizarea datelor personale, destinata clientilor persoane fizice. Aplicatia a fost periodic completata cu noi facilitati inclusiv complementare banking-ului: donatii, oferte si sanatate.
- Clientii pot actualiza datele personale accesand din aplicatie BT Pay/Setari/Profil.
- Din perspectiva relatiei cu banca, datele personale inseamna informatii precum: date de identificare, date de contact, ocupatie, angajator, nivel estimat al tranzactiilor/zi etc.
- Modalitati de actualizare a datelor personale la BT:
- Clientii persoane fizice:
- Prin site-ul BT, in sectiunea Actualizare date persoane fizice si prin chatbot-ul Ino;
- Telefonic (Call Center, 0264 30 80 28 sau *8028);
- Prin aplicatia BT Pay;
- In sucursale si agentii.
- Clientii companii:
- Prin site-ul BT, in sectiunea Actualizare date persoane juridice;
- In sucursale si agentii.
- Actualizarea datelor personale se face periodic de toate bancile deoarece este o cerinta legala in Romania si in Europa (Legea Nr. 129/2019, Regulamentul BNR Nr. 2/2019, dar si Regulamentul UE 679/2016 privind protectia datelor). Informatii corecte si actuale inseamna acces la produse si servicii, la operatiuni bancare si la informatii primite prin diferite canale de comunicare, dar si precautie din partea bancilor privind tranzactiile derulate prin intermediul lor.
- Clientii persoane fizice:
BT Pay este primul super-app de banking si payments din Romania, folosit in prezent de peste 1 milion de persoane.
Contact pentru presă
Alte articole
15 NOIEMBRIE 2024
08 NOIEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.