BT, singura bancă din România la care clienții pot retrage contactless bani de la bancomat cu telefonul
29 iulie 2019 Timp de citire 2:00 minute
Clienții Băncii Transilvania pot retrage bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicația BT Pay și Apple Pay. Opțiunea este valabilă, de asemenea, pentru clienții care folosesc accesoriile contactless din colecția BT Pay. O alternativă contactless pe care banca o lansează tot acum este retragerea de numerar de la ATM-urile BT fără a introduce cardul în bancomat.
“Lumea se schimbă şi bankingul se schimbă. Volumele, viteza cu care facem lucrurile au crescut, la fel şi cerințele clienților. Cifrele BT ne arată că plățile contactless sunt pe val, de aceea sunt sigur că trendul va fi repede adoptat inclusiv pentru retrageri de numerar de la bancomat, mai ales cu telefonul. Ne bucurăm să fim prima bancă din România care aduce clienților accesul contactless la ATM şi un mod total nou de a interacționa cu bancomatul, cu tehnologia” - declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
De pe telefonul mobil cu Android, accesul la banii din cont se realizează prin aplicația BT Pay, iar de pe cel cu sistem de operare iOS, prin Apple Pay. Este necesară apropierea telefonului de semnul contactless de pe bancomat, autentificarea, după care trebuie urmați paşii unei retrageri standard de numerar de la ATM.
Accesul contactless la bancomat păstrează pentru clienții Băncii Transilvania toate funcționalitățile de până acum ale ATM-urilor, cu excepția celor de activare a cardului şi de personalizare a PIN-ului, din motive de siguranță. Opțiunile contactless pot fi accesate la peste 500 de bancomate ale Băncii Transilvania, care sunt semnalizate contactless. Până la finalul anului majoritatea ATM-urilor BT vor avea aceste funcționalități.
#Goingdigital
Strategia BT Going digital înseamnă lansări de facilități, opțiuni şi platforme online pentru clienți, colaborarea băncii cu FinTech-uri, roboți pentru asistență virtuală, Open Banking (API Store), BT Store – hub online de soluții digitale non-bancare pentru antreprenori, precum şi o echipă dedicată, care transformă oferta băncii în soluții digitale.
Digital bankingul aduce clienților mobilitate, economie de timp, gestionarea personală a banilor, costuri mai mici şi gratuități.
Contact pentru presă
Alte articole
15 NOIEMBRIE 2024
08 NOIEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.