BT, cel mai valoros brand bancar din Romania, conform Brand Finance 2017
29 august 2017 Timp de citire 1:00 minut
Banca Transilvania este pe locul 6 in top 50 Brand Finance Romania, conform analizei realizate de Brand Finance, companie globala de consultanta si evaluare de business in domeniul evaluarii de brand.
Brandul Banca Transilvania a fost lansat acum 23 de ani, iar in prezent reprezinta cea dea doua banca din Romania, in functie de active. Pozitionarea BT este Banca Oamenilor Intreprinzatori, iar comunicarea integrata de brand cuprinde advertising si public relations, corporate si consumer communication. In istoria BT au fost doua programe de rebranding, in anul 2003 si in 2016. Actuala identitate de brand Banca Transilvania este asociata cu Romania, modernitate, reputatie si energie si pastreaza elementele identitatii de brand care i-au adus si pana acum vizibilitate, favorabilitate si simpatie.
Intreaga analiza Brand Finance Romania poate fi consultata aici.
Contact pentru presă
Alte articole
19 NOIEMBRIE 2024
19 NOIEMBRIE 2024
15 NOIEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.