Banca Transilvania da vineri startul campaniei de shopping bancar online, BANK Friday
16 noiembrie 2017 Timp de citire 2:00 minute
● Peste 5.500 de reduceri, gratuitati si beneficii la produse si servicii BT ●
Black Friday devine Bank Friday la Banca Transilvania maine, in 17 noiembrie. Pe siteul bancii, pe Twitter si Instagram se va desfasura campania de shopping bancar online BANK Friday, timp de 12 ore, in intervalul 8 - 20.
BANK Friday inseamna reduceri, gratuitati sau alte beneficii la stocuri de produse si servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice si companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plata, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto si leasing operational.
Editia din acest an a campaniei BANK Friday aduce o premiera: doua dintre produse – Stickerul BT Pay si Cardul BT Visa Electron personalizat cu poza – pot fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter si Instagram.
Detalii:
- BANK Friday cuprinde un numar limitat din fiecare produs si serviciu din oferta.
- Oferta BANK Friday este inclusiv pentru persoanele care nu sunt clienti BT.
- Pot fi comandate mai multe produse si servicii din cadrul campaniei.
- Cateva exemple de discount-uri si beneficii aduse de BANK Friday: creditul de nevoi personale cu asigurare, pentru cei care au venituri in cont BT: dobanda de 7,5% in loc de 9,5%; cardul de cumparaturi STAR Forte: 90 puncte STAR bonus + 10 puncte la prima cumparatura, echivalentul a 100 de lei; cardul de calatorii BT Flying Blue: comision zero la emitere + bonus de 10.000 Mile pentru cardul Clasic si 15.000 Mile pentru cardul Premium la prima cumparatura.
- Stickerul BT Pay va putea fi comandat de pe Twitter, iar comisionul de emitere este zero. Acesta este un accesoriu care poate inlocui cardul la cumparaturi si a fost lansat de banca recent.
- Cardul personalizat cu poza va putea fi accesat doar pe Instagram. Acesta vine cu 30 de lei cadou, iar comisionul de emitere este zero.
- Pagina BANK Friday: www.bancatransilvania.ro/bankfriday.
Banca Transilvania a lansat conceptul de shopping bancar in anul 2014, in premiera pe piata. Sunt campanii tematice, inspirate din trenduri sau diferite evenimente: Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Bankschet si Bank to School. Toate acestea sunt sub-branduri BT si fac parte din strategia de marketing si comunicare creativa.
FISIERE MULTIMEDIA
|
|||||
Logo BankFriday Download |
Vizual campanie Download |
Contact pentru presă
Alte articole
23 DECEMBRIE 2024
19 DECEMBRIE 2024
18 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.