Banca Transilvania colaboreaza cu Personetics pentru a integra inteligenta artificiala in serviciile sale
20 martie 2018 Timp de citire 3:00 minute
Aplicatia de banking cognitiv de la Personetics va oferi clientilor BT informatii financiare personalizate, in timp real
Banca Transilvania, a doua cea mai mare banca din Romania, colaboreaza cu Personetics, lider de piata in aplicatii bancare cognitive, pentru a oferi o experienta digitala superioara clientilor BT persoane fizice si IMM-uri, prin includerea inteligentei artificiale in serviciile sale.
Aplicatia de banking cognitiv oferita de Personetics va fi integrata noilor versiuni BT24 Internet Banking si Mobile Banking, care vor fi lansate in acest an. Clientii Bancii Transilvania vor primi in timp real informatii personalizate, foarte utile pentru managementul banilor.
“Obiectivul nostru este sa oferim clientilor cea mai buna experienta bancara prin integrarea celor mai puternice tehnologii din domeniul inteligentei artificiale si machine learning. Parteneriatul cu Personetics ne permite sa crestem viteza cu care iesim in piata cu oferte si informatii personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat si lansarile care vor urma sunt un pas important in strategia noasta privind orientarea spre digital, spre experienta oferita clientilor”, afirma Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
“Ne bucuram sa colaboram cu o institutie inovatoare precum Banca Transilvania, care are o prezenta semnificativa in zona de retail si IMM. Avand in vedere tendintele actuale - open banking si acordul PSD2 - posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii si indrumare personalizata va deveni un diferentiator-cheie pentru institutiile financiare din Europa sau de oriunde din lume”, declara David Sosna, Co-fondator si Director General, Personetics.
Personetics & Banca Transilvania
Despre Personetics
Aplicatiile cognitive Personetics (Personetics’ Financial AI Brain) sunt folosite de cele mai mari institutii financiare din lume pentru a transforma experienta de zi cu zi in relatia cu banca in una personalizata. Acestea ajuta clientii sa isi gestioneze cat mai bine finantele si sa-si atinga obiectivele financiare. O combinatie unica de inteligenta financiara si abilitati cognitive avansate, solutiile Personetics fac din inteligenta artificiala bancara o realitate pentru 35 milioane de clienti: ofera indrumare personalizata in timp real, automatizeaza deciziile financiare si simplifica managementul banilor. Coordonata de o echipa de antreprenori cu palmares in domeniul fintech, Personetics a fost numit Gartner Cool Vendor, una dintre companiile din Top 10 FinTech de catre KPMG, respectiv Top 10 Companies to Watch, conform American Banker.
Despre Banca Transilvania
Banca Transilvania este a doua cea mai mare banca din Romania si nucleul Grupului Financiar BT. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali puternici, cum este BERD si IFC – Banca Mondiala. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. Banca are 2,2 milioane de clienti, peste 7.000 de angajati si peste 500 de sedii. BT este lider in Romania pe piata cardurilor, iar 40% dintre companiile nou infiintate in 2017 au ales sa lucreze cu Banca Transilvania. Este singurul brand bancar romanesc parte din Brand Finance 500 ranking, realizat de Brand Finance in 2018. Povestea Bancii Transilvania a inceput in Romania, Cluj-Napoca acum 24 de ani, cu o echipa de 13 persoane si o sucursala.
Contact pentru presă
Alte articole
19 DECEMBRIE 2024
18 DECEMBRIE 2024
13 DECEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.