0%

Aproximativ 1 milion de persoane s-au informat despre banking prin platforma online Intreb BT, in cursul anului trecut

15 ianuarie 2018 Timp de citire 2:00 minute

Aproximativ 1 milion de persoane s-au informat, in cursul anului 2017, prin platforma Intreb BT, cu privire la servicii, produse si operatiuni bancare: ce inseamna acestea si cum sa procedeze intr-un anumit context in relatia cu banca. Cresterea numarului de vizitatori este de aproape 200% in 2017 fata de 2016.

 

Intreb BT este cel mai mare program online de educatie financiara al Bancii Transilvania, util atat pentru clienti, cat si pentru cei interesati in general de informatii financiar-bancare. Platforma a fost lansata in anul 2014 si dezvoltata in-house, la BT. Contine peste 700 de intrebari si raspunsuri despre cele mai intalnite subiecte in colaborarea Bancii Transilvania cu clientii sai. De asemenea, prin intermediul acesteia pot fi adresate intrebari pe subiecte specifice. Intreb BT are, incepand cu 15 ianuarie a.c., un concept vizual nou.

 

Sergiu Mircea, Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania, afirma: “Banking responsabil inseamna inclusiv informatii accesibile si utile despre produse, servicii si operatiuni bancare, dar si despre ce anume trebuie sa faca o persoana intr-un anumit context, in relatie cu banca, mai ales ca acum multe se pot rezolva rapid, printr-un telefon la Call Center, prin Mobile Banking sau Internet Banking. Intreb BT cuprinde raspunsuri la intrebarile CE & CUM SA, este o platforma pentru cei care doresc sa stie mai mult, sa inteleaga mai bine bankingul si sa aleaga informat si responsabil atunci cand vin la banca”.

 

Detalii:

  • Accesand Intreb BT, cei interesati pot afla, de exemplu, care sunt pasii necesari in cazul pierderii unui card bancar, cum se poate reseta online PIN-ul, care sunt actele necesare pentru deschiderea unui cont la banca sau ce inseamna codul SWIFT.
  • Informatiile sunt grupate pe platforma in aproape 20 de categorii: cont curent, carduri, credite, depozite, BT24, credite responsabile, operatiuni bancare etc.
  • Peste 3 milioane de vizite au fost facute pe Intreb BT de aproximativ 1 milion de persoane, anul trecut.
  • Peste 2.700 de persoane s-au informat zilnic de pe Intreb BT, in 2017.
  • Cele mai cautate subiecte in 2017 au fost urmatoarele: transfer de bani, carduri, cont curent, codul SWIFT si credite.

 

In cadrul platformei Intreb BT este adaugat continut permanent de catre echipa bancii, in functie de noutati si de alte subiecte de interes din partea clientilor.

 

FISIERE MULTIMEDIA

                 

 

                       

 

       

 

 

 

 

 

Infografic Intreb BT
Download
      Logo Intreb BT
Download
  Foto Sergiu Mircea 
Download
       

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.