This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Pe scurt

    În viața de zi cu zi avem parte de evenimente neașteptate pentru care, de multe ori, nu suntem pregătiți. Accidentele au loc întotdeauna fără niciun avertisment: la serviciu, acasă sau chiar în vacanță. E bine să fii pregătit financiar pentru astfel de momente neprevăzute.

    Asigurarea Confort Extra îți oferă protecție financiară în cazul unei intervenții chirurgicale, în caz de accident sau de îmbolnăvire.

    În plus, include serviciul de Telemedicină disponibil nonstop pentru orice sfat medical rapid în situații precum:

    • Intervenții chirurgicale cauzate de un accident sau de o îmbolnăvire
    • Cheltuieli medicale ca urmare a unei intervenții chirurgicale
    Citește Broșura Asigurare Confort Extra
    z PDF

    Pachete

    • mPachet Platinum
    Riscuri asigurate
    Individual**
    Familie (asigurat principal + soț/soție și copii)**
    Indemnizația de asigurare ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnăviri*
    %12.500 lei
    %12.500 lei
    Cheltuieli medicale ca urmare a unei intervenții chirurgicale indemnizate
    900 lei
    900 lei
    Servicii de telemedicină
    Da
    Da
    • mPachet Premium
    Riscuri asigurate
    Individual**
    Familie (asigurat principal + soț/soție și copii)**
    Indemnizația de asigurare ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnăviri*
    %10.000 lei
    %10.000 lei
    Cheltuieli medicale ca urmare a unei intervenții chirurgicale indemnizate
    600 lei
    600 lei
    Servicii de telemedicină
    Da
    Da
    • mPachet Standard
    Riscuri asigurate
    Individual**
    Familie (asigurat subsidiar)**
    Indemnizația de asigurare ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnăviri*
    7.500% lei
    7.500% lei
    Cheltuieli medicale ca urmare a unei intervenții chirurgicale indemnizate
    300 lei
    300 lei
    Servicii de telemedicină
    Da
    Da

    *Primești ca indemnizație un procent din suma asigurată, în funcție de gradul de complexitate al intervenției chirurgicale, conform tabelului de plăți care face parte din termenii și condițiile asigurării.  

    **Toate sumele asigurate, atât pentru intervențiile chirurgicale, cât și pentru cheltuielile medicale, îți vor fi majorate cu un procent de 25% la fiecare 5 ani de contract, fără ca această majorare să determine modificarea primelor de asigurare.

    Cum funcționează?

    1

    Alegi pachetul potrivit: Platinum, Premium sau Standard

    2

    Alegi aria de acoperire a asigurării: individuală sau extinsă (de familie)

    3

    În funcție de alegerile tale, asiguratorul calculează prima de asigurare care îți va fi retrasă automat din cont în ziua a 4-a a fiecărei luni

    Criterii de eligibilitate

    E bine să știi că poți încheia acest tip de asigurare dacă:

    • Ai un cont deschis la noi
    • Ești de acord să te contactăm pentru a-ți prezenta detaliile de asigurare

    Cum obții asigurarea?

    Pachetele de asigurări de viață Metropolitan Life sunt disponibile doar prin intermediul telefonului. Specialiștii Metropolitan Life te vor contacta pentru prezentarea condițiilor de asigurare și pentru a te ajuta să alegi cea mai bună variantă pentru tine.

    Tu ce pachet alegi?

    Înainte de orice, asigură-te că ți-ai dat acordul de marketing pentru a putea fi contactat de partenerii BT.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT4
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.