This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Actualizarea datelor


    E atât de ușor să actualizezi datele online și offline

    De ce trebuie să îți actualizezi datele?

    • Pentru a ne asigura că informațiile tale sunt mereu corecte și actuale
    • Pentru a evita trimiterea de mesaje la adrese de domiciliu sau de e-mail pe care nu le mai folosești
    • Pentru a respecta obligațiile legale privind corectitudinea datelor clienților noștri. 

    Prin aplicația BT Pay.

    Mergi la Setări, în Profilul tău și începi actualizarea datelor. Totul e online și în doar 10 minute ai datele actualizate. Dacă nu ai deja BT Pay instalat, descarci gratuit aplicația din App Store sau Google Play.

    Aici, pe site

    În cateva minute ai toate datele actualizate, doar cu cartea de identitate, 100% online

    Începe actualizarea datelor aici 

    În orice unitate BT

    Dacă ajungi la noi în unitate, colegii nostri te vor ajuta să îți actualizezi datele. Nu uita să te programezi în cea mai apropiată unitate.

    Programează-te online

    Dacă ești nerezident

    Ai nevoie de pașaport sau un act de identitate străin și poți actualiza datele online mai jos.

    Începe actualizarea datelor aici 

    Aici pe site

    Îți actualizezi datele companiei 100% online în doar 15 minute.

    Începe actualizarea datelor aici 

    În orice unitate BT

    Dacă ajungi la noi în unitate, colegii nostri te vor ajuta să îți actualizezi datele. Nu uita să te programezi în cea mai apropiată unitate.

    Programează-te online

    Ce trebuie să știi

    Pentru a actualiza online datele unei companii, trebuie să fii înregistrat ca reprezentant legal al acesteia în baza noastră de date.
    De asemenea, firma ta trebuie să aibă rezidența în România și forma juridică să fie SRL, SRL-D, II, IF, SA, PFA înregistrat la ONRC sau PFA înregistrat la ANAF.

    • Poți actualiza datele între 8:00 și 20:00, de luni până sâmbătă
    • Ține la îndemână cartea de identitate;
    • Verifică webcam-ul, microfonul și conexiunea la Internet.

    Documente necesare:

    Documentele pentru actualizarea online diferă în funcție de tipul companiei:

    SRL/SRL-D, II, IF, SA 

    • Actul de identitate al reprezentantului companiei în relație cu banca, dar și al beneficiarilor reali (asociați persoane fizice cu o deținere mai mare de 25% de acțiuni/ părți sociale).

    PFA 

    • Actul de identitate al reprezentantului companiei în relație cu banca.

    Profesii liberale 

    • Actul de identitate;
    • Dovada înregistrării în registre specifice de evidență;
    • CIF (Certificat de Înregistrare Fiscală).
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT4
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.