This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    • Înapoi
    • | Prima pagină
    • Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul actualizarii prin BT Pay a unor informatii pentru cunoasterea clientelei

    Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul actualizării prin BT Pay a unor informații pentru cunoașterea clientelei


    Banca Transilvania, S.A., (denumită în continuare și “banca”, “BT”), in calitatea sa de institutie de credit, are obligatia legala de a aplica masuri de cunoastere a clientelei, in scopul prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului, pentru îndeplinirea unei sarcini care serveşte unui interes public. Cand devii client BT persoana fizica titular de cont sau reprezentant al unui asemenea client (reprezentant legal, conventional, imputernicit pe conturi) colectam de la/despre tine informatii in acest scop, cum ar fi, dupa caz: numele, prenumele, pseudonimul, data si locul nasterii, codul numeric personal sau un alt element unic de identificare similar, cetatenia, domiciliul, resedinta, adresa la care locuiesti si regimul juridic al acesteia, numarul de telefon, fax, adresa de posta electronica (e-mail), ocupaţia, numele angajatorului ori natura activităţii proprii, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu banca, sursa fondurilor ce urmează să fie utilizate în derularea relaţiei de afaceri, încadrarea în categoria persoanelor expuse public sau deţinerea calităţii de membru al familiei unei persoane expuse public ori de persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public (PEP), precum și detaliile și copia actului de identitate.

    Trebuie să ne asigurăm că aceste informații sunt actualizate în evidențele noastre pe parcursul derulării relației de afaceri. De aceea, ori de câte ori se modifică una dintre aceste informații, este nevoie să le modifici și la bancă. Din când în când, chiar dacă datele nu au suferit modificări, te vom ruga să le reconfirmi, așa încât să fim siguri că nu s-au modificat.

    Poți să îți actualizezi tot setul de date care ne este necesar despre tine pentru aplicarea măsurilor de cunoaștere a clientelei în orice unitate BT. Pentru actualizarea unei părți din aceste date, îți oferim soluții online, cum este cea din BT Pay.

    Actualizarea datelor în BT Pay este permisă clienților majori care la momentul înregistrării în BT Pay au fost identificați ca fiind titulari de cont BT.

    Pentru a-ți actualiza datele va fi nevoie să încarci copia actului tău de identitate (nu vei putea actualiza datele tale personale prin BT Pay dacă data de expirare de pe actul de identitate a cărui copie o inserezi este mai veche decât data în care încerci să realizezi actualizarea).

    Ca să ne asigurăm că actualizăm/ reconfirmăm doar datele tale și pentru a preveni eventualele tentative de fraudă, ar urma să aplicăm asupra imaginii tale din actul de identitate încărcat în BT Pay o tehnologie nouă, care folosește așa numite date biometrice. Nu vom putea utiliza însă aceste date fără consimțământul tău explicit. Înainte de a hotărî liber dacă dorești să ți-l exprimi, iată ce presupune utilizarea datelor tale biometrice: soluția informatică pe care o folosim va identifica în poza actului de identitate încărcată de tine secțiunea care cuprinde fața ta, o va selecta și o va compara apoi cu fața din copia actului tău de identitate care este deja înregistrat în evidențele BT. Comparația se realizează biometric, pe baza unor criterii precum: culoarea, mărimea și înclinarea ochilor, poziția și distanța dintre elementele principale ale feței cum ar fi ochii, sprâncenele, buzele și nasul. În urma comparației, soluția informatică va emite un scor de încredere, indicând probabilitatea ca fața din cele două imagini să aparțină aceleiași persoane. Dacă nu dorești să îți fie prelucrate datele biometrice (identificare facială), poți să îți actualizezi datele în orice unitate BT, unde identitatea îți va fi verificată fără utilizarea unor asemenea date.

    De asemenea, în cazul în care instrumentul de identificare facială emite un scor de încredere nesatisfăcător, vei putea să reiei procesul de actualizare într-o unitate BT.

    Dacă în urma parcurgerii pașilor de mai sus ne convingi că ești tu, vei putea să îți actualizezi online o parte din datele pentru cunoașterea clientelei. În cazul în care nu ai trecut însă acest mic test nu e nicio problemă, poți să îți actualizezi datele în întregime în orice unitate BT.

    Ca să te ajutăm în procesul de actualizare, o parte dintre datele din acesta vor fi preluate automat (prin procesul de recunoaștere optică a caracterelor), în timp ce restul datelor le vei selecta dintr-o listă de valori sau le vei insera chiar tu.

    Una dintre datele pe care va trebui să o completezi este și adresa de e-mail. Ca să ne asigurăm că aceasta îți aparține, va fi nevoie să o confirmi. De aceea, vei primi pe adresa de mail pe care o inserezi un cod pe care va trebui să îl înscrii într-un câmp dedicat al BT Pay.

    Va trebui apoi să verifici dacă datele sunt corecte și să le modifici corespunzător, dacă e cazul. Dacă finalizezi actualizarea, deși constați că datele s-au preluat/ le-ai completat eronat, riști să te faci vinovat de fals în declarații și sigur că nu vrei asta. Dacă nu reușești să modifici erorile, renunță la fluxul online și vino în unitate.

    Te rugăm să ai în vedere că prin BT Pay nu îți poți modifica adresa de corespondență. Astfel, dacă adresa ta de domiciliu pe care o actualizezi/ confirmi prin acest canal este diferită de adresa de corespondență pe care o ai declarată la bancă, va trebui să procedezi separat la actualizarea adresei de corespondență, adresându-te unei unități BT sau prin alte metode de actualizare a datelor la BT disponibile online.

    Prezenta notă de informare se completează cu prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, pe care îți recomandăm să o consulți. Ea este parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, pe care o regăsești pe site-ul băncii www.bancatransilvania.ro.

    În cadrul Politicii de confidențialitate BT vei regăsi inclusiv definiția Clientului BT, precum detalii despre destinatarii datelor Clienților BT, despre drepturile de care beneficiezi în legătură cu prelucrarea datelor tale, despre modalitățile în care poți să ți le exerciți sau despre cum poți contacta responsabilul cu protecția datelor desemnat de BT (DPO BT).

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT4
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.